רכילות עסקית

מנכ"ל עמותת "אחת מתשע" הגיעה לצילומים של הקמפיין השנתי

עמותת "אחת מתשע" יוצאת בקמפיין השנתי לקראת חודש אוקטובר - חודש המודעות לסרטן השד, ועקבה אחר צילומי הקמפיין באופן אישי, ועל הדרך נפגשה עם השחקנית מיה דגן אשר התנדבה להוביל את הקמפיין
מערכת ice | 
מיה דגן וסיגל רצין (צילום רפי דלויה)
סיגל רצין, מנכ"ל עמותת "אחת מתשע" הגיעה במהלך השבוע ליום הצילום של הקמפיין השנתי להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד כחלק מחודש המודעות לסרטן השד החל באוקטובר.
עמותת "אחת מתשע" המסייעת לנשים חולות סרטן השד ומשפחותיהן ופועלת להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, תעלה, כמו בכל שנה, עם קמפיין רחב במהלך חודש אוקטובר, בשיתוף משרד הפרסום "ראובני פרידן", אשר מלווה את העמותה, בהתנדבות, בשנים האחרונות.
חודש המודעות לסרטן השד מצוין בחודש אוקטובר בכל רחבי העולם, והשנה המסר שילווה את הקמפיין הוא עניין חוסר המודעות וחשיבות הבדיקה לגילוי מוקדם של המחלה, אשר מצילה חיים.
על פי נתוני העמותה: סרטן השד הוא הסרטן השכיח ביותר והגורם מס' 1 לתמותת נשים צעירות בישראל, עם זאת, 92% הינם אחוזי הריפוי של נשים שיגלו מוקדם  את סרטן השד ולכן המהלך כל כך חשוב. בנוסף, יש לציין כי העמותה מגישה השנה, זו הפעם השלישית, בקשה לוועדת סל הבריאות להקדים את גיל הממוגרפיה מ-50 ל-40 ובכך להציל את חייהן של נשים צעירות רבות.
כאמור, מנכ"ל העמותה, סיגל רצין הגיעה לסט הצילומים כדי לעקוב מקרוב אחר הקמפיין ועל הסט פגשה את השחקנית מיה דגן אשר התנדבה להוביל את הקמפיין השנתי של העמותה אותו מוביל השנה הסלוגן "חוסר מודעות בסרטן השד זה לחיות או למות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה