רכילות עסקית

ארטיום דולגופיאט מקבל חיבוקים ומוצרי חשמל במתנה

קבוצת 'מיניליין' שמאמצת את מדליסט הזהב האולימפי, העניקה לו שי מפנק לכבוד הזכייה - כל מוצרי החשמל שהיה זקוק להם בביתו החדש. המנכ"ל אבי אשר: "זוהי זכות להעניק חזרה לספורטאי שייצג אותנו בכל כך הרבה כבוד"
כפיר אדר |  1
ירון מרקוביץ וארטיום דולגופיאט (צילום אביב חופי)
אחרי חצי מיליון השקלים שקיבל מהוועד האולימפי ושורת המענקים שקיבל מספונסרים שאימצו אותו לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו, שם הביא מדליית זהב בהתעמלות, ארטיום דולגופיאט ממשיך לקבל חיבוקים.
קבוצת  'מיניליין', המשווקת את מזגני Fujitsu היא בין נותני החסות של ארטיום דולגופיאט, זוכה הזהב בהתעמלות הקרקע וגם היא כמו שאר הספונסריות הצטרפה למענקים שהוא קיבל והעניקה לו מענק שהיה זקוק לו מאוד..
הקבוצה אירחה את הספורטאי במשרדי ההנהלה בפתח תקווה, שם פגש את אבי אשר, מנכ"ל ומבעלי 'מיניליין', ירון מרקוביץ משנה למנכ"ל, וקרן ימיני מנהלת השיווק, והעניקה לו את כל מוצרי החשמל לביתו החדש.
אבי אשר, מנכ"ל ומבעלי מיניליין אמר "עבורנו זוהי זכות להעניק חזרה לספורטאי שייצג אותנו בכל כך הרבה כבוד". קבוצת 'מיניליין' היא מהחברות הוותיקות והגדולות בתחום היבוא, השיווק והשירות למוצרי חשמל ביתיים בישראל.  בין היתר  מזגני Fujitsu נותנת החסות  לארטיום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל ברבנות לא מקבל חיבוק (ל"ת)
    עריד 08/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור