רכילות עסקית

המיליארדר טדי שגיא חשף בשורה מרגשת

איש העסקים הישראלי מביא לעולם ילד שביעי ומרחיב את משפחתו עם בת זוגתו יעל נזרי. היורש הצעיר לבית משפחת שגיא יהיה חלק מירושת ענק שבינתיים שווה 5.4 מיליארד דולר
מערכת ice | 
טדי שגיא (צילום יונתן בלום)
איש העסקים הישראלי, המדורג במקום ה-556 בדירוג עשירי העולם בבשורה משמחת עם הרחבת התא המשפחתי, כאשר הוא ובת זוגתו יעל נזרי בדרך לילד שישי משותף, וזאת בפחות משנתיים לאחר הולדת בנם החמישי.
שגיא מנהל את חייו ועסקיו בין ישראל וקפריסין בשנים אחרונות, ובגיל 50 הוא בדרך להרחבת המשפחה עם שבעה ילדים: הראשון מנישואיו הראשונים עם לימור בהט, עם בתו הבכורה שנולדה בשנת 2005, והשאר:  ארבע בנות ובן מבת זוגתו הנוכחית, מלכת היופי לשעבר של ישראל יעל נזרי, כך על פי הדיווח במעריב.
היורש הצעיר לבית שגיא שווה לא מעט. איש העסקים טדי שגיא מדורג במקום החמישי, על פי מגזין פורבס, בקרב עשירי ישראל עם הון מוערך בשווי של 5.4 מיליארד דולר (ובמקום השביעי אם מרים אדלסון ורומן אברמוביץ' שאינם נחשבים ישראלים על פי פורבס, נכנסים לרשימה).
את הונו התחיל שגיא לעשות עם הנפקת תוכנת ההימורים "פלייטק" בשווי של 960 מיליון דולר, כשהוא בן 35 בלבד. לאחר מכן מכר 12% מחלקו תמורת 400 מיליון דולר, ושנתיים לאחר מכן מכר את שאר מניותיו בחברה. עסקיו מתפרשים על מגוון תחומים מנדל"ן ועד חללי עבודה, הייטק ופיננסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה