רכילות עסקית

מזרחי טפחות במפגש פסגה: בכירי תעשיית קרנות ההון סיכון בישראל

לאחר שאירח לא מכבר את בכירי ענף התשתיות והנדל"ן, הגיעו ללשכתו של משה לארי גם בכירי תעשיית קרנות ההון סיכון בישראל. האורחים נפגשו עם אופיר מורד, סמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית ונהנו ממינגלינג נעים. את הבוקר המיוחד חתם העתידן של בנק אוף אמריקה, חיים ישראל
מערכת ice | 
משה לארי מנכ (צילום shutterstock, עומר שי)
מסורת מפגשי ההעשרה בלשכת מנכ"ל מזרחי טפחות משה לארי נמשכת. לאחר שאירח לא מכבר את בכירי ענף התשתיות והנדל"ן, הגיעו גם בכירי תעשיית קרנות ההון סיכון בישראל. האורחים נפגשו עם אופיר מורד, סמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית ונהנו ממינגלינג של בוקר.
לאחר מכן, הועברה לאורחים מצגת על ידי דני מאור, מנהל מחלקת הייטק בחטיבה לבנקאות עסקית, על חשיבות ההיי טק למשק בישראל. את הבוקר המיוחד חתם העתידן של בנק אוף אמריקה, חיים ישראל בהרצאה מרתקת לכל הנוכחים.

מימין לשמאל: דני מאור, אריק קליינשטין ממייסדי קרן ההון סיכון גלילות, משה לארי וטל ברנח מנהל קרן ההון סיכון דיסרפטיב (צילום: מזרחי טפחות)
בחודש אפריל האחרון לארי, מנכ"ל מזרחי טפחות, פתח את ועידת איגוד התאגידים העירוניים לשנת 2024 שנערכה באילת תחת הנושא "מנהיגות מקומית במשימה לאומית". בין משתתפי הוועידה השנה: שר הבריאות אוריאל בוסו, שר הפנים משה ארבל, שר האנרגיה אלי כהן, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף, יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה