רכילות עסקית

עומר אדם שובר את השוק: "ארגנתי 20% הנחה, אוהב אתכם"

הזמר האהוב "הופצץ" בהודעות ממעריציו הרבים בעקבות החיסול של מנהיג ארגון חמאס, איסמעיל הנייה, עד שהוא יצא בהודעה כי הצליח לארגן מבצע. "לוקח את זה צעד אחד קדימה, ארגנתי 20% הנחנה", כתב עומר אדם באינסטגרם
מערכת ice | 
עומר אדם בקמפיין לבנק לאומי (צילום אינסטגרם/ omeradam)
מדינת ישראל התעוררה הבוקר (רביעי) לידיעה שהוציאה רבים לרחובות לחגוג, והיו אף כאלו שחילקו מאפים ומתוקים לעוברים והשבים ברחוב, כדי לציין את חיסולו של אחד מבכירי ומנהיגי ארגון הטרור חמאס, איסמעיל הנייה.
הרשת סערה וגעשה ורבים החשיבו את היום הזה כיום חג, לא פחות. מי שלא התעלם מהודעות המעריצים בעקבות האירוע המשמעותי הוא הזמר האהוב עומר אדם, עד שהחליט לבשר למעריציו בחשבון האינסטגרם שלו, על התשובה שלו להודעות המעריצים.
 



"טוב הפצצתם אותי בהודעות אז לוקח את זה צעד קדימה. ארגנתי 20% הנחה על כל הקולקציה. מי שרוצה כנסו ללינק ואתם יכולים גם ללכת לכל סניפי אופטיקנה או דוכני קאטלייה".



מתוך האינסטגרם של עומר אדם
"אוהב אתכם בשורות טובות לכולם". חתם עומר אדם את הפוסט באינסטגרם, כאשר דיווח למעריצים על המבצע במותג המשקפיים, שעומר ובת זוגו, יעל שלביה, הפרזנטורים שלו. 

מתוך האינסטגרם של עומר אדם
רק לאחרונה, לאחר שחזרו מחופשה בספרד, השתתפו הזוג המאושר יעל שלביה ועומר אדם בהשקת חנות Pop-Up של קאטלייה מבית אופטיקנה, לצד השקת קולקציית הקיץ לשנת 2024, בקניון רמת אביב.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה