רכילות עסקית

זה היה מהיר: אירית רחמים חוזרת לאקס המיליונר - חודש אחרי שנפרדו

אירית רחמים, מפיקת האירועים שרק לאחרונה חוותה פרידה מאיש העסקים יאיר פיליפ, אחרי זוגיות קצרה, נחשפת בקמבק מרגש חודש בלבד אחרי הפרידה
מערכת ice | 
אירית רחמים ויאיר פיליפ (צילום אור גפן)
אירית רחמים, מפיקת האירועים המצליחה, חוותה שנה מטלטלת במיוחד אחרי גירושים כואבים מעמוס לוזון, איש העסקים ובן זוגה לשעבר. אלא שרחמים התאוששה מהפרידה והחלה בזוגיות חדשה עם איש העסקים יאיר פיליפ.
למרות זאת, לפני חודש השניים החליטו להפריד כוחות. אלא שחודש בלבד לאחר הפרידה, נראה כי הזוג הטרי הצליח להתגבר על המכשולים שהביאו אותו לפרידה והשניים נחשפו בקאמבק מפואר ומהיר במיוחד.
על פי הפרסום היום (רביעי) ב"וואלה סלבס", רחמים הגיעה אתמול לביתו של איש העסקים תומר פינטו, שם נערכה יום הולדת 40 לאיש יחסי הציבור ליעד רוח. בין שלל האורחים המפורסמים בהם ניתן היה למצוא גם את פאר טסי, רותם כהן ועוד, נצפתה אירית רחמים כשהיא חובקת את האקס, ועושה רושם שהשניים התגברו כאמור במהירות שיא על הפרידה שחוו והחליטו לחזור.
אז מי הוא בן זוגה החדש של רחמים? שמו של פיליפ נקשר לפני כעשור כחלק ממשא ומתן שניהל לרכישת סונול, קוסט 365 וניו פארם. העסקה נכשלה לאחר שלא הצליח להשיג ערבות בנקאית. אמנם ניסיונו להשתלט על החברות עלה בתוהו, אלא שאין מה לדאוג - לפיליפ עסקים רבים אחרים בעולם, ביניהם במדינות אפריקה כגון קונגו.
בעבר, לפיליפ הייתה חברה לחיפושי נפט. הוא היה נשוי ללילך כשלושה עשורים, ולהם שלושה ילדים משותפים ונכד כבן שנה. עד לחשיפת הרומן של פיליפ עם רחמים, הוא היה במשך תקופה ארוכה בן הזוג של אשת העסקים חגית להב, גרושתו של אלי להב. רחמים מצדה סירבה להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה