רכילות עסקית

משלחת משקיעים מניו יורק נחתה בישראל: תשקיע בהייטק המקומי?

משלחת ייחודית של משקיעים ואנשי נדל"ן מניו יורק, הגיעו השבוע לארץ להביע סולידריות ולתמוך הן בקהילה האזרחית והן בקהילה העסקית ובחברות טכנולוגיה ישראליות, בפרט מתחום ה–Contech & Proptech, זאת על רקע ההשקעות הרבות בסייבר הישראלי לאחרונה והעניין הגובר של משקיעים זרים בהייטק הישראלי
מערכת ice | 
אוטודסק (צילום פרטי)
תחום הקליימטק במכון היצוא הישראלי, והנספחות הכלכלית בניו יורק, אירחו השבוע בישראל משלחת ייחודית של משקיעים ואנשי נדל"ן מניו יורק, שהגיעו לארץ להביע סולידריות ולתמוך הן בקהילה האזרחית והן בקהילה העסקית ובחברות טכנולוגיה ישראליות, בפרט מתחום ה–Contech & Proptech. 
במסגרת זו ארגן מכון היצוא מספר מפגשים עסקיים, בהם הציגה מנכ"לית המכון תמונת מצב עדכנית על השקעות והתפתחות הסטארטאפים הישראליים בחודשים האחרונים. כמו כן, התקיימו פגישות B2B עם כ-15 חברות טכנולוגיה ישראליות מתחום ה-Contech & Proptech במכון היצוא ובמשרדי אוטודסק ישראל וקבוצת תדהר, שאירחו גם הן את המשלחת והציגו את פעילותן הענפה לקידום והטמעת החדשנות בתחום התכנון, בניה ותשתיות, במטרה לקדם שיתופי פעולה עסקיים.
במסגרת הביקור באוטודסק ישראל, נפגשו חברי המשלחת עם סטארטאפים מבטיחים הלוקחים חלק בתוכנית החממה של אוטודסק, אשר נועדה לקדם יזמים וחברות ישראלים בתחילת דרכם בעולמות הבנייה ולהכווין אותם עסקית וטכנולוגית. כמו כן, הם שמעו הרצאה מפי תומר גלאון על תחום הקונסטרקשן והאקוסיסטם הישראלי.
הביקור מדגיש את העניין הגובר של משקיעים בינלאומיים בטכנולוגיות ישראליות פורצות דרך, על רקע ההשקעות הרבות בסייבר הישראלי לאחרונה, ומעיד על הסולידריות והתמיכה הבינלאומית בישראל.
תומר גלאון, דירקטור מוצר וחבר הנהלה במרכז הפיתוח הישראלי של אוטודסק: "שמחנו מאוד לארח במשרדינו משלחת משקיעים ואנשי עסקים מארצות הברית, שארגן מכון היצוא ומשרד הכלכלה. שוחחנו על אתגרים וטכנולוגיות בעולם הבנייה והפיתוחים של אוטודסק העולמית בתחום. הכרנו להם חברות סטארטאפ שמתארחות בחממה של אוטודסק ישראל בתחום ה-Construction Tech: ביניהן Bimmatch, Atom Construction, Tweaks.ai".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה