השוק

דריכות בשווקים לאחר תשובת החמאס: הדולר נסחר ביציבות

דריכות נרשמת היום בשווקים כשהשחקנים בשוק ההון ממתינים להתפתחויות הנוגדות למלחמה; אתמול הועברה תשובת החמאס להצעה האמריקאית לשחרור חטופים ובשוק ממתינים לתשובה ישראלית
ניצן כהן | 
הדולר יורד (צילום shutterstock)
דריכות נרשמת היום בשווקים כשכיוון המלחמה יקבע את כיוון השווקים. אתמול העביר החמאס את תגובתו להצעה האמריקאית לשחרור חטופים ומכאן הכל ממתינים לתגובה הישראלית-אמריקאית להצעה.
במסחר במט"ח נסחר הדולר ביציבות ברמה של 3.645 שקל, האירו מתחזק ב-0.35% לרמה של 3.926 שקל והפאונד נסחר ברמה של 4.6 שקל.
נזכיר כי אמנם המלחמה ועסקה לשחרור החטופים היא זו שקובעת כרגע את כיוון השווקים אבל מעבר לזאת יש את הנתונים הכלכליים וכאן המשחק סבוך הרבה יותר. בישראל אמור לעבור התקציב הבעייתי בכנסת ומכאן אנחנו מדברים על שנת 2024 כשנה כלכלית אבודה עם התחלה של סימני הדבקה של שנת 2025.
בארה"ב היו אלה ההתבטאויות של יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול, לפיהם הסבירות להורדת ריבית בחודש מרץ נמוכה עד לא קיימת כשהתחלה של התהליך הזה תהיה רק כשיתגברו הסימנים לכך שהאינפלציה מתבססת ברמה של 2%, מרכז יעד יציבות המחירים.
תשואות האג"ח הממשלתי האמריקאי ממשיכות לעלות וכעת הן נסחרות ברמה של 4.1%. במסחר בחוזים עתידיים על מדדי המניות המרכזיים בניו יורק משתקפת ציפיה למגמה מעורבת כשהחוזים על הדאו ג'ונס יורדים בשיעור קל של 0.07%, החוזים על ה-S&P נסחרים ללא שינוי ואילו החוזים על הנאסד"ק עולים ב-0.14%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה