השוק

בנק מזרחי טפחות בסקירה מדאיגה: "כמות דורשי העבודה גודלת"

האסטרטג של בנק מזרחי טפחות יוני פנינג מפרסם את הסקירה השבועית וטוען כי האינדיקציות להמשך התאוששות המשק בחודש דצמבר מתרחבות, אך זה עדיין לא מתורגם להתאוששות גם בשוק התעסוקה, לעומת ארה"ב, שם מספר המועסקים עולה ומספר המשרות הפנויות ממשיך לרדת
מערכת ice | 
יוני פנינג, אסטרטג ראשי חדר עסקאות בבנק מזרחי טפחות (צילום עופר חגיוב, Magma Images)
אסטרטג בנק מזרחי טפחות יוני פנינג פרסם הבוקר את הסקירה השבועית שלו לקראת השבוע הקרוב ממנה עולה כי האינדיקציות להמשך התאוששות המשק בחודש דצמבר מתרחבות, אך זה עדיין לא מתורגם להתאוששות גם בשוק התעסוקה, זאת מאחר וגם בחודש ינואר נרשמו כמות ניכרת של דורשי עבודה- קרוב ל-6,000 איש בעוד רק כ-2,000 חזרו לעבוד.
לעומת זאת, שוק התעסוקה האמריקאי ממשיך להציג תמונה חזקה, בייחוד כשמסתכלים על האינדיקציות של מספר המועסקים והמשרות הפנויות, שם מספר המועסקים עולה לעומת מספר המשרות הפנויות שממשיך לרדת. אם שוק התעסוקה מציג תמונה חזקה אז נתוני סקרי מדדי מנהלי הרכש, בינתיים, מבטאים תמונה מעורבת יותר, עם עליות מחירים עקב עליית מחירי השילוח הימי.
באירופה האינפלציה מתמתנת מעט אבל עדיין גדולה בשל גורמי היצע, וכנראה שהשפעת השילוח הימי תהיה חזקה משמעותית מאשר בארצות הברית. בבריטניה ישנם סימנים מוקדמים לכך כי הריבית תרד ככל הנראה בהחלטה של חודש מאי. למרות זאת בבנק מזרחי מטילים ספק אם התנאים באמת יאפשרו זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה