השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר: זו רמת ההתנגדות החדשה בשוק

ארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר מסמן את רמת ההתנגדות החדשה של השוק אבל יש לו גם חדשות טובות; ואלד מסמן את המדד שיטוס בשנה הקרובה
ניצן כהן | 
בורסה (צילום shutterstock)
ארי ואלד, האסטרטג הטכני של בית ההשקעות אופנהיימר מסמן את רמת ההתנגדות והתמיכה החדשים של ה-S&P ומעריך שבסך הכל 2024 תהיה שנה חיובית בשווקים.
ואלד מציין את השיפור בסנטימנט המשקיעים, במקביל לתמחור נמוך יחסית של אפיקי ה-Small-Cap בתור הגורמים התומכים בתיאוריית ההשקעה החיובית לשנת 2024. ואלד חוזר על המלצתו הארוכה (LONG) על מדד הנאסד"ק, אך רואה עוצמה רחבה במדד מעבר למניות שבע חברות הענק, ובכך ממליץ על מדד הנאסד"ק-100 במשקלות שווים.
"בעקבות הראלי האחרון בשוק המניות בארה"ב עלה מדד סנטימנט המשקיעים Bull/Bear Ratio לרמה של 3, עליה מרמה של 2 בתחילת הרבעון הרביעי 2023 ורמה של פחות מ-1 בשפל של אוקטובר 2022. בכך, מדד זה עדיין רחוק מרמת שיא השאננות שב-4, ומותיר מקום להמשך מהלך עליה". ארי ואלד מציב את רמת ההתנגדות הקרובה למדד ה S&P500 על 4,800 נקודות, עם רמת התמיכה על 4,600 נקודות.
"הסתכלות על מדד החברות הקטנות Russell2000 מצביעה על תמונה משתפרת, אך עדיין מתונה מזו של מדד ה S&P500 הרחב. להערכתו של ואלד, פריצתו של מדד הראסל מעל טווח ההתנגדות של 2,200-2,400 נקודות עתידה לסמן חיזוק למגמה חיובית בשוק המניות הכללי" אומר ואלד.
ארי ואלד ממשיך להמליץ על מדד הנאסד"ק, הנמצא במגמה חיובית מזה למעלה משנה, ומציין כי נתוני התנהגות היסטוריים תומכים בראלי במדד זה גם לשנה הקרובה. יחד עם זאת, ואלד רואה פוטנציאל עליה במניות המדד מעבר להובלת שבע המניות הגדולות – Magnificent-7 ובכך ממליץ על השקעה במדד נאסד"ק -100 במשקלות שווים  (קרן סל: QQEW) בתור רעיון לרוטציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה