השוק

קרן ההשקעות הגדולה בעולם במשבר: תפטר 600 עובדים

לאחר הירידה בהכנסות החברה ברבעון השלישי של 2023 הודיעה בלקרוק על קיצוצים בגודל 3%  ו-600 עובדים, בסוף השבוע הקרוב צפויה החברה לפרסם את הנתונים לרבעון הרביעי של השנה
מערכת ice | 
משבר בהיי-טק (צילום shutterstock, freepik)
מנהלת הנכסים בלקרוק הודיעה אמש כי תקצץ 3% בכוח האדם שלה ותפטר כ-600 עובדים. בנוסף לכך טוענת החברה כי מספר המפוטרים והקיצוצים יעלה עוד יותר עד סוף 2024. נכון ללפני שנה בחברה היו רשומים 19,800 עובדים.
מנכ"ל החברה לארי פינק במכתב לעובדים העביר את המסר כי התעשייה בתקופה האחרונה משתנה הרבה יותר מהר מכפי שהיה מאז הקמתה של החברה. לדבריו, הדבר קשור גם לטכנולוגיות השונות, ובעיקר התקדמות תחום הבינה המלאכותית. על החברה, לדבריו, לפעול באופן זריז עבור הלקוחות ולמנף את הטכנולוגיה.

כאמור, הקיצוצים בחברה יעמדו על 600 איש מתוך כמעט 20 אלף עובדים. יחד עם זאת מדגישים בחברה שבסיסה נמצא בניו יורק כי לקראת סוף שנת 2024 היא דווקא בדרך לגיוסים חדשים וכח עבודה חדש בחברה לאור היכולות הטכנולוגיות שהיא מתעתדת להיכנס אליהן. 
"אנו נרגשים מכל מה שבלקרוק השיגה בשנת 2023 ונרגשים לקראת מה שמצפה לנו בשנת 2024", חתמו המנכ"ל יחד עם רוב קפיטו נשיא ומייסד החברה. הקיצוצים מגיעים רגע לפני תוצאות הרבעון הרביעי שיתפרסמו בעוד כיומיים ב-12 בינואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה