השוק

ב-37 מיליון דולר: חברת הלוויינים של קרן פימי חתמה הסכם אסטרטגי

חברת אימאג'סאט אינטרנשיונל חתמה על הסכם שירותי לוויין בסכום של 37.5 מיליון דולר עם לקוח אסטרטגי. ההסכם כולל אופציה להארכתו למשך תקופה של 5 שנים נוספות בעבור תשלום נוסף של 37.5 מ' דולר
מערכת ice | 
שיגור לוויין (צילום חברת SPCEX)
אימאג'סאט אינטרנשיונל (ISI) בשליטת קרן פימי, העוסקת בתחום פתרונות מודיעין מהחלל, הודיעה היום כי חתמה על הסכם בהיקף של 37.5 מ' דולר לאספקת שירותים מלווייני EROS-C המתקדמים, עבור לקוח אסטרטגי של החברה, לתקופה של חמש שנים. 
במסגרת ההסכם תספק החברה שירותים מלווייני החברה המתקדמים EROS C3 ו-EROS C2 המספקים הדמאות לוויין ברזולוציה של 30 ס"מ וכן שירותי שירותי תחזוקה/קרקע נלווים אשר יסופקו על פני תקופה של 5 שנים (החל מנובמבר 2023). כמו כן ההסכם כולל אופציה להארכתו למשך תקופה של 5 שנים נוספות בעבור תשלום נוסף של 37.5 מ' דולר.

נועם סגל, מנכ"ל ISI, מסר: "חתימת ההסכם החדש עם הלקוח האסטרטגי מהווה אבן דרך חשובה ואסטרטגית בפעילות החברה. לאחרונה, בעקבות המצב הגיאופוליטי השורר במזרח התיכון, במזרח אירופה, ובאסיה, אנו עדים להתגברות הביקושים למוצרים והפתרונות של החברה. במקביל, אנו נערכים ופועלים להרחבה של הסכמים קיימים וחדשים נוספים. בראיה קדימה, אנו מתכוונים להמשיך בתנופת הפיתוח וההתרחבות, תוך שת"פ עם שותפים אסטרטגיים ולקוחות פוטנציאליים של החברה".
קונטסלציית לוויני EROS NGTM שמפעילה חברת ISI, היא אחת מקונסטלציות לווייני הצילום המסחריים המתקדמות ביותר בעולם המורכבת מלוויני תצפית בעלי ביצועים גבוהים במיוחד. לוויני EROS C נעים סביב כדור הארץ במסלול נטוי, המאפשר לצלם אזורי עניין בשעות משתנות ובתדירות גבוהה. יכולת זו מאפשרת לזרועות המודיעין המשתמשות בלוויני EROS לאסוף מודיעין קריטי בזמן אמת המערכות יספקו ללקוח מודיעין אסטרטגי וטקטי ברזולוציה גבוהה המאפשר גילוי וזיהוי מטרות בזמן אמת.  לוייני EROS C מספקים תמונות ברזולוצייה גבוהה מאוד (VVHR) של 30 ס"מ לפיקסל. לווין EROS C3 מאפשר קבלת תמונות מולטי-ספקטרליות ברזולוציה גבוהה זו.
בעשור האחרון החלל הפך למימד מרכזי עבור מדינות רבות. העלייה במספר לוויני הצילום שנעים במסלול סביב כדור הארץ הפכה את תמונות הלווין למוצר שימושי בכל איזור קונפליקט בעולם ומשמשות היום גם עבור תעשיות כמו חקלאות, מחצבים, תשתיות לאומיות ועוד. 
הגידול בביקוש להדמאות לווין ברזולוציה גבוהה גורם לצמיחה בשוק החלל העולמי. יחד עם זאת, יש מעט מאוד חברות מסחריות שיודעות לספק תמונות ב'רזולוציה גבוהה מאוד' (VVHR) של כ-30 ס"מ. ההתפתחויות הגיאופוליטיות בעולם, כפי שהן משתקפות במלחמות בישראל, באוקראינה, ובמתיחויות באסיה מעוררות עניין גובר בפתרונות ומוצרי מודיעין מבוססי לוויינים, והחברה פועלת לפתח אפיקים עסקיים חדשים בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה