השוק

אקזיט שני בשבוע לפימי: מוכרת את החזקותיה בחברת האבטחה G1

פימי השלימה הלילה אקזיט שני בשבוע אחד ונפגשה עם 700 מיליון שקל במזומן; פימי מימשה את החזקותיה בחברת האבטחה G1 לפי ווי חברה של 400 מיליון שקל כשפימי עצמה תרשום רווח הון של 270 מיליון שקל
ניצן כהן | 
לילך אשר טופילסקי (צילום תומי הרפז, shutterstock)
אחרי שמכרה חבילת מניות בחברת הסיעוד עמל לבנק הפועלים, מימשה הלילה קרן פימי שבשליטת איש העסקים ישי דוידי את החזקותיה בחברת האבטחה G1. המימוש יכניס לקופתה של פימי 700 מיליון שקל במזומן (כולל תמורת המכירה של חבילת המניות בעמל לפועלים).
על פי פרטי העסקה קרן פימי מוכרת את החזקותיה (כ-50.2%) ב- G1. חברת השמירה היא אחת הגדולות בישראל בתחום והמכירה מתבצעת לחברת UMI שתהפוך לבעלת השליטה בה. העסקה מתבצעת על פי מחיר מניה של 5.01 שקל  ושווי חברה של 400 מיליון שקל.
 
פימי רכשה את החברה מידי תאגיד G4S העולמי בשנת 2017 וביצעה בה תהליכי השבחה משמעותיים, ביניהם רכישת  15 חברות ופעילויות ומיזוגן בחברה. הרווח הצפוי לפימי על השקעתה הינו כ- 270 מיליון שקל, אשר משקף מכפיל 2. 
אם כן, G1  חברה בבעלות (50%) קרן פימי, היא הקבוצה המובילה בישראל למתן שירותי ביטחון, אבטחה ובטיחות, משולבי פתרונות טכנולוגיים ופועלת בפריסה ארצית נרחבת. הקבוצה נוסדה בשנת 1937 בשם "חברת השמירה", הצטרפה לתאגיד G4S העולמי בשנת 2002 וביולי 2017 נרכשה ע"י קרן פימי. בסוף 2018 הפכה הקבוצה לציבורית לאחר שקרן פימי הנפיקה אותה. 
הקבוצה בעלת היסטוריה מרשימה בתעשיות האבטחה, הביטחון, והבטיחות בישראל. בקבוצה קיים מערך ניהולי, הנדסי וטכנולוגי המעניק שירותי אבטחה פיזית, אבטחה אלקטרונית, מערכות מתח נמוך, וטכנולוגיות בטיחות ואבטחה מהמתקדמות בעולם.
הכנסות הקבוצה ב9 החודשים האחרונים הסתכמו לכ-662 מיליון שקל גידול של כ- 8% לעומת 9 החודשים המקבילים אשתקד. ה- EBITDA של הקבוצה ב-9 החודשים האחרונים הסתכם בכ-59 מיליון שקל גידול של כ- 9% לעומת ה-EBITDA ב- 9 החודשים אשתקד.
תשואת הדיבידנד בשנה האחרונה עומדת על כ- 9%. מאז הנפקתה, חילקה החברה כ- 170 מיליון שקל דיבידנד. את העסקה הובילה לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בפימי, שמכהנת גם כיו"ר החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה