השוק

חיים כצמן מנסה להקטין את החוב: ימכור 20% מהחברה שבבעלותו?

קרן ההשקעות הברזילאית בנדל"ן שבבעלותה של ג'י סיטי, הגישה טיוטת מכר לבורסה בסאו פאולו, בהיקף של 312.5-100 מיליון ריאל ברזילאי (235-75 מיליון שקל), שמשקפת שווי שוק של 1.6 מיליארד שקל, זאת על מנת להקטין את החוב ולשפר את נזילותה
מערכת ice | 
חיים כצמן (צילום פלאש 90, יחצ גזית גלוב)
קרן ההשקעות הברזילאית בנדל"ן שבבעלותה של ג'י סיטי, חברת הנדל"ן הישראלית בשליטתו של חיים כצמן, הגישה טיוטת מכר לבורסה בסאו פאולו, בהיקף של 312.5-100 מיליון ריאל ברזילאי (235-75 מיליון שקל), כך פורסם ב"דה מרקר".
על פי הדיווח, החברה, שמנסה להקטין את החוב הפיננסי אליו נקלעה ולשפר את נזילותה, הגישה את הצעת המכר שמשקפת אחזקות של 6%-20% מאחזקותיה של ג'י סיטי בחברה המנפיקה. על פי הצעת המכר שהגישה החברה, היא משקפת שווי שוק של 1.56 מיליארד שקל, שנמוך ב-16% מהונה העצמי של הקרן הברזילאית.
על פי הדיווח, טיוטת מכר זו משקפת כוללת אופציה להגדיל את ההצעה לעד 28% מאחזקות החברה בקרן הנדל"ן הברזילאית. הצעת המכר שהגישה ג'י סיטי עדיין לא אושרה באופן סופי, ועוד צריכה לקבל אישורים רגולטוריים, כמו גם מראשות ניירות ערך הברזילאית.
על פי הערכות החברה, הצעת המכר תושלם ברבעון הראשון של שנת 2024 שנכנסה היום (שני) לדרכה. למעשה, הקרן הברזילאית מחזיקה בחמישה מרכזים מסחריים באזור העיר סאו פאולו, שמוערכים בשווי של 1.9 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה