השוק

חברת הנדל"ן הישראלית מפתיעה: לא תעניק תשלום תקופתי למחזיקי אג"ח

חברת ההשקעות "הרץ פרופרטיס" הודיעה למחזיקי החוב שלה כי היא לא תספק להם את התשלום התקופתי הקרוב בעוד שבועיים. אותה החלטה של חברת ההשקעות צפויה לגרום למצב בו היא תפסיק לשלם ריבית
מערכת ice | 
השקעות (צילום shutterstock)
חברת ההשקעות המובילה "הרץ פרופרטיס", אשר משקיעה בבנייני משרדים בארה"ב, הפתיעה את מחזיקי איגרות החוב שלה בשל ההודעה כי היא לא תעניק תשלום תקופתי, דבר שעלול לגרום למצב בו היא תפסיק לשלם להם ריבית.
חברת "הרץ פרופרטיס", אשר נמצאת בתהליך של הסדר חוב, נקלעה למצב בו היא מדווחת למחזיקי איגרות החוב שלה, כי לא תשלם את התשלום התקופתי הקרוב, פעולה שבד"כ נעשית מטעמה. 
על פי פרסום של נתניאל אריאל באתר "גלובס", פורסם כי חברת ההשקעות, אשר בראשו עומד וויליאם הרץ, קיימות ל"הרץ פרופרטיס" שתי סדרות אג"ח בהיקף כולל של יותר מחצי מיליארד שקל, הנסחרות בתשואות זבל. על פי הדיווח, התשלום הקרוב שהייתה אמורה חברת ההשקעות לספק למחזיקי איגרות החוב שלה בעוד שבועיים, אשר נעמד בהיקף של 30 מיליון דולר. 
חברת ההשקעות, המשקיעה בבנייני משרדים בארה"ב, הגיבה לעניין ומסרה כי: "דירקטוריון החברה הינו בדעה כי טובת החברה היא לשמר בידיה את כל האמצעים הנזילים שבידה לטובת שמירת נכסי החברה, לרבות מול מלווים ושמירת פעילותה כ-"עסק חי".
בחודש ספטמבר האחרון, דווח כי חברת "הרץ פרופרטיז", אשר פועלת בארץ,  מבקשת לנהל משא ומתן כדי להגיע להסדר חוב מסיבות דומות. חברת "נובל אסטס" מדווחת על כך שקיימת חריגה מאמת מידה פיננסית, ובחברה נוספת כבר מונה עורך דין כדי יהווה נציגות עבור מחזיקי האגרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה