השוק

הסטארט-אפ הישראלי הוותיק קורס: נכנס לחובות של 9 מיליון שקל

הסטארט אפ הישראלי הוותיק "וייסייט פתרונות", הגיש בקשה לצו פתיחת הליכים ומינוי נאמן, אחרי שצבר חובות עתק של 9 מיליון שקל
מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
הסטארט אפ הישראלי הוותיק "וייסייט פתרונות", שהוקם בשנת 2015, ומפתח תוכנה לזיהוי אירועים במצלמות אבטחה בזמן אמת, קורס, זאת לאחר שהגיש אתמול (שלישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לצו פתיחת הליכים ומינוי נאמן, אחרי שצבר חובות עתק של 9 מיליון שקל. כך פורסם ב"כלכליסט".
על פי הדיווח, החברה טוענת במסגרת הבקשה לבית המשפט, כי "בחודשים האחרונים הגיעה החברה לכדי מצב בו מקורותיה הכספיים לא הספיקו למימון מלוא פעילותה, ואילו לא עלה בידה להביא לגיוסי הון נוספים מאת משקיעים, בהיקפים הנדרשים. החל מחודש מרץ 2023 החלה החברה לפעול למציאת רוכש באמצעות בנק השקעות, תהליך שלא הושלם עד כה, גם בעקבות המצב בישראל".

עוד נטען בבקשת החברה מבית המשפט כי "החל מחודש ספטמבר 2023 החלה החברה לצמצם ככל הניתן את הוצאות פעילותה, וזאת, במקביל לפעילותם של מנהלי החברה בניסיון לאיתור משקיעים ומאמצים להשלמת תהליך רכישת החברה. הגם שבגדר ניסיונות אלה, מול מספר משקיעים פוטנציאליים, חלה התקדמות מסוימת, אזי בסופו של יום, לא הבשילו אילו מבין אלה לכדי העסקת השקעה של ממש".
"בנסיבות אלה, ולאחר שניסיונות אלה הגיעו לכדי מיצוי, הוחלט על פניה לבית המשפט לשם פתיחת הליכי חדלות פירעון בעניינה של החברה, וזאת בשל היעדר יכולת להמשיך ולממן את פעילותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה