השוק

איקאה באזהרה עולמית, רמי לוי שובר את השוק ותשובה מזנק

איקאה העולמית מצטרפת לחברות שנפגעות מהחות'ים בתימן, רשת "רמי לוי שיווק השקמה" משווקת לקראת החורף במותג הפרטי אבקת מרק בטעם עוף במחיר שזול לפחות מ-60% מהמחיר הממוצע בשוק, אחרי שמניית קבוצת דלק עשתה מהלך עליות של 150% יש לה "בשר" לעוד ראלי של 35%
מערכת ice |  1
איקאה (צילום ויקיפדיה/עמוס מרון, freepik)
בנק מזרחי טפחות בגיוס ענק של כ-3 מיליארד שקל: עודפי המזומנים של המוסדיים מתחילים לתת את אותותיהם, ולאחר שהזרימו ביקושים של יותר מ-10 מיליארד שקל בהנפקה של בנק לאומי, הם הזרימו הלילה ביקושים של כמעט 4 מיליארד שקל לגיוס פיקדונות של בנק מזרחי טפחות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האיום החות'י הגיע לאיקאה: צפוי מחסור במוצרי החברה השבדית: אחד האיומים שמתפתח להיות המשמעותי ביותר הוא האיום הכלכלי בעקבות מתקפות המורדים החות'ים מתימן על ספינות המסחר בים האדום. כעת איקאה העולמית מצטרפת לחברות שנפגעות מהם. לידיעה המלאה לחצו כאן.

יצחק תשובה בדרך לזינוק: התחזית המפתיעה ל-2024: בית ההשקעות לידר שוקי הון סימן עבור הלקוחות שלו את המניות המומלצות לשנה הבאה ושימו לב להמלצה הזו: אחרי שמניית קבוצת דלק עשתה מהלך עליות של 150% יש לה "בשר" לעוד ראלי של 35%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג מנהלי הכסף: זה מנהל ההשקעות עם התשואה הטובה בנובמבר: שוק ההון תיקן בחודש נובמבר וזאת לאחר שנרשמה התמתנות בתחזיות האפוקליפטיות בשווקים; התיקון היה לאורך כל השדרה וזה אומר שהמניות שסבלו מתגובת יתר בתחילת השנה עברו תיקון ושוק האג"ח החל להיערך לתוואי ריבית יורדת; דירוג מנהלי ההשקעות לנובמבר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הקמפיין עובד? yes: לא משתפים פעולה; קשת: הם משלמים גם ל-14: קשת 12 העלתה קמפיין: בעוד 10 ימים ירדו מהשידור (נדחה) ב-yes ושם נאלצו להתמודד עם בירורים במוקדי השירות כשהשימור נכנס לתמונה; גורמים בתעשייה: "לא מתנתקים בגלל קשת"; yes: מסרבים לדרישה שתגרום לעליית מחירים; קשת: "yes חתמה על הסכמים דומים עם רשת וערוץ 14". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מנכ"ל ויקטורי בהודעה מאכזבת ללקוחות: "שישייה ב-60 שקל": המנכ"ל של ויקטורי אייל רביד, התייחס לחזרת המס על השתייה המתוקה בפייסבוק הפרטי שלו וכתב: "הממשלה החליטה לחזור ל-10 שקל בקבוק 1.5 ליטר קולה, שישייה קולה ב-60 שקל". והוסיף אימוג'ים של אימה ותסכול על ההחלטה שתייקר ככל הנראה בעתיד את המחירים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי שובר את השוק: זה המוצר החדש שימכור ב-10.9 שקל: רשת "רמי לוי שיווק השקמה" משווקת לקראת החורף במותג הפרטי אבקת מרק בטעם עוף במחיר שזול לפחות מ-60% מהמחיר הממוצע בשוק של מרקים דומים ממותגים מובילים. המחיר הממוצע בשוק של אבקת מרק עוף של אסם, שנחשבת לאחת הפופולריות ביותר בשוק, עומד על 18.90 שקל עד 25.90 שקל, קנור נמכרת ב-19.90 שקל לפחות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי בצפון מוכרים מרק קנור ב9.90
    מושיקו 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה כמו החבר שלך ביבי אוהב לקשקש סיפורים לאנשים
    סגור