השוק

בהשקעה של מאות אלפי שקלים: סניף חדש ייפתח למותג התינוקות

מותג הטקסטיל עבור תינוקות, מיננה, פתח סניף חדש בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בכ-450 אלף שקל. החנות משתרעת על שטח של כ-70 מ"ר, ותציע מגוון רחב של הנחות לרגל הפתיחה החגיגית.
מערכת ice |  1
סניף מיננה בילו סנטר (צילום אסף לוי)
בוטיק התינוקות MINENE (מיננה) המייצר ומשווק בארץ ובעולם מוצרי טקסטיל פונקציונליים בעיצובים שונים, פותח השבוע סניף דגל בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכ–450 אלף שקל.
החנות החדשה משתרעת על שטח של 70 מ"ר ומציעה  מגוון רחב של פריטים לתינוקות ולילדים בגיל הרך: ביגוד לתינוק מגיל 0, חליפות פוטר, אוברולים, פיג'מות, מעילים, חולצות, מכנסים, נעלים, ועוד.
לדברי יהודה אורן מנכ"ל עופר רחובות: "בספטמבר האחרון פתחנו למותג מיננה חנות פופ-אפ שהצליח מעל ומעבר לציפיות ולכן הרשת החליטה לפתות את הסניף ה 15 בעופר רחובות". עוד מוסיף המנכ"ל: "במהלך השנה הקרובה  הקניון ממשיך להתחדש עם חנויות של מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים בתחומם, במטרה להביא ללקוחות חנויות דגל חווייתיות ובשורה צרכנית".
לרגל פתיחת הסניף יערכו  מבצעים  מיוחדים בסניף החדש. המותג MINENE הוקם ע"י קרן, מיטל וענת – שלוש אימהות שפתחו את העסק במהלך תקופת ההיריון, בזמן שחיפשו מוצרים עבורן הן גילו משום שרוב המוצרים לתינוקות שהן חיפשו היו יקרים או לא מספיק איכותיים, ולכן בחרו לצאת דרך ולהקים מותג משלהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פלצנות
    אבי 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד חשוב לתינוק הסטייל. נוח יותר לפלוט
    סגור