השוק

בריינסווי חתמה על הסכם חדש והמניה טסה ב-16% תוך פחות מחודש

בריינסווי פיתחה מכשיר שמאפשר באמצעי לא פולשני לסייע באמצעות גירוי תאים במוח בטיפול בדיכאון ובבעיות נוריולוגיות שונות; מניית בריינסווי מזנקת היום בניו יורק בכ-6% ומשלימה ראלי של יותר מ-16% מתחילת החודש
ניצן כהן | 
כלכלת ארה"ב (צילום shutterstock)
בריינסווי חתמה על הסכם עם רשת מרפאות אמריקאית במסגרתו תמכור לרשת 7 מכשירים המיועדים לטיפול לא פולשנית בדיכאון קשה ובבעיות נוריולוגיות נוספות. מניית בריינסווי מזנקת היום בניו יורק ב-6% ומשלימה ראלי של יותר מ-16% מתחילת החודש.
אם כן, הפיתוח של בריינסווי מאפשר טיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, שיתוף הפעולה של רשת המרפאות האמריקאית עם החברה מורחב למעשה כשהרשת האמריקאית עוסקת למעשה בתחום בריאות הנפש במערב ארה"ב. ברינסווי אמרה כי "בהתאם לרצף ההזמנות, יותקנו שבע מערכות Deep TMS™ ברשת זו, עם תוכנית להתרחבות בהמשך".
"אנו גאים להעמיק את השותפות שלנו עם רשת מרפאות זו החולקת עימנו מחויבות לשיפור חיי החולים", מסר הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי. "באמצעות שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם שותפים אסטרטגיים מובילים, אנו מרחיבים את הגישה לטיפולים לא-תרופתיים ולא-פולשניים בתחום בריאות הנפש, כולל דיכאון והפרעה טורדנית-כפייתית (OCD). התרחבות זו מהווה דוגמה נוספת לאסטרטגיה שלנו להעמיק את הקשרים עם לקוחות מוסדיים וארגוניים ברחבי העולם".
הטיפול בטכנולוגיית Deep TMS מועבר באמצעות סליל פטנט וייחודי שמצוי בתוך קסדה מרופדת, נוחה וידידותית למשתמש. באמצעות פעימת שדה מגנטי המכוונת למבנים במוח המושפעים מכך, מסוגלת מערכת ה- Deep TMS לעורר רשתות עצביות שאינן פעילות או מצויות במצב של תת-פעילות. המערכת קיבלה את אישור ה-FDA לטיפולים בהפרעת דיכאון מג'ורי עם ובלי תסמיני חרדה, בהפרעה טורדנית-כפייתית (OCD) וכן בהתמכרות לעישון.
בריינסווי כאמור עוטסקת בטיפולים מתקדמים לא פולשניים בגירוי עצבי להפרעות בריאות הנפש. החברה נוסדה בשנת 2003 ויש לה משרדים בברלינגטון, MA ובירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה