השוק

אברא השלימה גיוס של כ-35 מיליון שקל בהנפקת זכויות

אברא השלימה גיוס של כ-35 מיליון שקל במסגרת הנפקת זכויות מבעלי מניותיה, אשר הביעו את אמונם בחברה וניצלו למעלה מ-99% מהזכויות
מערכת ice | 
שי אוזון (צילום ליבי קטן נאור)
אברא, החברה הישראלית שמתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, השלימה גיוס של כ-35 מיליון שקל במסגרת הנפקת זכויות מבעלי מניותיה, אשר הביעו את אמונם בחברה וניצלו למעלה מ-99% מהזכויות. אלפא, בעלת השליטה, ניצלה את מלוא הזכויות שלה בהנפקה.
תמורת הגיוס תשמש את החברה להמשך הצמיחה. את הנפקת הזכויות ליוותה IBI חיתום. אברא, המנוהלת על ידי שי אוזון, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2023 עם הכנסות של כ-104 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-102.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה פועלת במגזרי שוק מגוונים, והגדילה את נוכחותה במגזר ממשלה וביטחון.
ה-EBITDA ברבעון השלישי הגיע לשיא והסתכם בכ-12.6 מיליון שקל, לעומת כ-10.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול ב-EBITDA נובע ממימוש תהליכי סינרגיה בחברה שהתחילו בתחילת השנה ובאו לידי ביטוי במהלך הרבעונים האחרונים. רכישת החברות וחיבורן לכדי חברה אחת הפועלת בשיתוף פעולה תוך ניצול היכולות המשותפות הביאה גם לצמיחה וגם לשיפור מתמיד ברווח וזאת בהמשך לתהליכי סינרגיה הקשורים להתייעלות תפעולית ולשיתוף פעולה בצד המכירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה