השוק

בנק מזרחי עושה שורה של שינויים: זה מה שיקרה מה-1.1.2024

החל מיום 1.1.24 משתנה רשימת סניפי בנק מזרחי המקבלים תשלומים בהליכי חדלות פירעון לאחר מועד זה לא ניתן יהיה לשלם בסניפים אשר אינם ברשימה המעודכנת. ישנם 53 סניפים ברשימה החדשה, 21 מהם במרכז, רק אחד בחיפה
מערכת ice | 
בנק מזרחי טפחות (צילום shutterstock)
משרד המשפטים הודיע היום (שני) על שינוי רשימת סניפי בנק מזרחי המקבלים תשלומים בהליכי חדלות פירעון. החל מיום 1.1.24 משתנה רשימת סניפי בנק מזרחי המקבלים תשלומים בהליכי חדלות פירעון לאחר מועד זה לא ניתן יהיה לשלם בסניפים אשר אינם ברשימה המעודכנת
בסך הכל ישנם ברשימה החדשה שפורסמה, 53 סניפים המקבלים תשלומים בהליכי חדלות פרעון. 21 מהם באיזור המרכז והשרון, שלושה מהם בתל אביב ושלושה נוספים ברמת גן כששניים בחולון.

13 סניפים נוספים הם באיזור הדרום, שישה סניפים באיזור ירושלים והסביבה, עוד 13 סניפים ממוקמים באיזור הצפון בפריסה רחבה בין הערים השונות, רק אחד אגב בחיפה אחת הערים הגדולות בישראל.
יש לציין כי מאז פרוץ המלחמה נרתם בנק מזרחי טפחות עבור תושבי הדרום והצפון: הקצה עשרות מיליוני שקלים למימון מגוון פעולות תמיכה בתושבי הדרום, ובכלל זה אימוצם של העיר שדרות וקיבוץ כפר עזה. בנק מזרחי טפחות אשר מקיים מדי שנה את פרויקט ׳חנוכיית המתנות׳, החליט להקדיש את הפרויקט השנה לילדי שדרות והעוטף. למעלה מ-4,000 מתנות חנוכה שנרכשו על ידי עובדי והנהלת הבנק, הועמסו על גבי משאיות כתום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה