השוק

אינטר תעשיות בהסכם השקעות ענק: ברק דותן ימונה ליו"ר פעיל

אנשי העסקים ברק דותן ונדב דותן ישקיעו סך של 38 מיליון שקל בתמורה לכ-35.44% מהון מניות החברה. בנוסף, יוקצו כ-12.6% נוספים מהון המניות לטובת כתבי אופציות לא סחירות. מבנה השליטה בחברה ישונה, והדירקטוריון ישנה את פניו. המנכ"ל ג'רי שנירר: "הבעת אמון משמעותית"

מערכת ice | 
ברק דותן, גרי שנירר (צילום יחצ)
אינטר תעשיות פלוס, המתמחה במתן מענה מלא ומקצועי לכל צרכי האנרגיה, החשמל והאלקטרו מכאניקה בישראל, בניהולו של ג'רי שנירר, מעדכנת היום (שלישי) כי התקשרה בהסכם השקעה עם קבוצת חברות פרטיות, ב.ר.י.ן. השקעות בע"מ, שירז דש השקעות בע"מ וקונדור לבן אחזקות בע"מ בהובלת אנשי העסקים ברק דותן ונדב דותן להשקעה של 38 מיליון שקל.
ההשקעה באמצעות הקצאה פרטית של מניות החברה, לפי מחיר של 2.45 שקל למניה (שער הנעילה אמש עמד על 2.18 שקל למניה), בתמורה לכ-35.44% מהון מניות החברה וכתבי אופציה של החברה.
בנוסף, בהתאם להסכם ההשקעה, הוקצו כ-12.6% מהון המניות בכתבי אופציות (לא סחירות) שהוקצו ללא תמורה, הניתנות למימוש למניה (בתקופת המימוש 24 חודשים) לפי מחיר מימוש של 3 שקל למניה. ככל שימומשו כתבי האופציה, יושקע בחברה על ידי המשקיעים סכום נוסף של עד 19 מיליון שקל. העסקה לוותה ע"י ברק קפיטל חיתום אשר שמשה כבנקאית השקעות, וע"י משרד עו"ד שיבולת (מצד החברה) וע"י עו"ד אורי גוטליב ממשרד שניצר גוטליב (מצד המשקיעים).
ביצועה של העסקה מותנה בקיומם המצטבר של מספר תנאים, להלן העיקריים שבניהם: מכירת החברות הבנות "ILIERGON" ו-"InterG", תמורת סך כולל של כ- 12 מיליון שקל. ישונה הרכב דירקטוריון החברה, כך שיכלול 4 דירקטורים מטעם המשקיעים (ביניהם ברק דותן שימונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון פעיל), את דנה וניסן כספי (מבעלי השליטה הנוכחים בחברה) ו-4 דירקטורים נוספים.
 
ג'רי שנירר, מנכ"ל החברה: "כניסת אנשי העסקים והמשקיעים ברק דותן ונדב דותן, לאינטר תעשיות פלוס בימים אלה היא הבעת אמון משמעותית בעסקי החברה, בצבר הפרויקטים ובאיכות הנהלת החברה ומהווה חיזוק משמעותי לאינטר, לחוסנה וליכולתה לממש את תוכנית העבודה שלה בהצלחה. אנו סמוכים ובטוחים שהחברה בסיוע הדוק של המשקיעים תקדם את יכולותיה בעולמות התוכן של תשתיות האנרגיה תוך פיתוח תיק שירות ואחזקה משמעותי. יחדיו תמצה החברה את יכולותיה ואת  פוטנציאל הצמיחה שלה, בדרך להפיכתה למובילת שוק".
 
ברק דותן, בעלים של חברת ברין השקעות בע"מ, המיועד להיות יו"ר דירקטוריון פעיל באינטר תעשיות פלוס: "הסביבה הנוכחית בשוק ההון מייצרת אפשרויות השקעה טובות בעולמות תשתיות האנרגיה. מצאנו באינטר הזדמנות השקעה אמיתית ויכולת לתרום מניסיוננו ולהשיא ערך. ההשקעה באינטר תעשיות פלוס מביעה את פוטנציאל שיתוף הפעולה הטוב שלנו עם הנהלת החברה ואת האמון שלנו באפשרויות הצמיחה הגלומות בחברה בדרך להיותה מובילה בתחומה".
דנה כספי, יו"ר דירקטוריון נוכחית ומבעלי השליטה הנוכחיים: "אנו מברכים על כניסת המשקיעים ומאמינים ביכולתם להוביל את החברה בהצלחה. ההשקעה הנוכחית הינה בהמשך להשתתפותם של בעלי השליטה הנוכחיים בגיוס ההון בתחילת חודש נובמבר האחרון אשר הביע פעם נוספת את אמונם בחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה