השוק

שופרסל חווה טלטלה נוספת: בכיר שביעי הולך הביתה בשנה וחצי

רועי פרייבך, מנכ"ל החברות־הבנות של הקבוצה, שהודיע על התפטרותו, קיבל מילים חמות מהמנכ"ל אורי וטרמן: "הוביל לרכישתן של מספר חברות לצורך הכניסה לשוק המוסדי, אמיגה והמפיץ, והגיע להצלחות והישגים יוצאי דופן"
מערכת ice |  12
איציק אברכהן יו"ר שופרסל (צילום סיון פרג', freepik)
דרמה נוספת בשופרסל, כששוב שדרת הניהול חווה טלטלה עם בעל תפקיד בכיר שהולך הביתה, השביעי במספר תוך שנה וחצי בסך הכל. הפעם מדובר ברועי פרייבך, מנכ"ל החברות־הבנות של הקבוצה, שהודיע אמש (שני) על התפטרותו, על פי כלכליסט.
פרייבך הגיע לשופרסל ב-2014 על מנת לנהל את תחום המכירות הסיטונאיות ורשם הישגים נאים. לפני כשנה ושלושה חודשים ביצע אורי וטרמן סבב מינויים ופרייבך הפך לחבר הנהלה, שמשמש כאחראי על החברות־הבנות אמיגה, גדרון וחברת הסטוק דן דיל.

וטרמן מסר לאחר עזיבתו: "רועי הקים את שופרסל עסקים, היה שותף להקמת פורמט קש אנד קרי והוביל לרכישתן של מספר חברות לצורך הכניסה לשוק המוסדי, אמיגה והמפיץ, והגיע להצלחות והישגים יוצאי דופן".
כל זאת, חודש בלבד אחרי הזעזוע בשופרסל אונליין, כאשר המנכ"ל צביקה ביידא הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו אחרי למעלה מעשור בו שימש במגוון תפקידים בקבוצת שופרסל, כך פורסם אתמול (ראשון) ב"כלכליסט". למעשה, ביידא נשאר עד תחילת שנת 2024, אז הוא יסיים באופן רשמי את תפקידו.
תחום האונליין של שופרסל הוא אמנם חזק מאוד ומניב לא פחות מחמישית מההכנסות של הקבוצה כולה, אך על פי הדיווח, העזיבה של ביידא קורת על רקע האתגר אותו חוו כעת מערך האונליין עם מלחמת "חרבות ברזל", כאשר חלק ניכר מהעובדים של החברה משתייכים למגזר הערבי, וחלק גדול מהם לא מגיע לעבודה בימים אלו.

שדרת הניהול של שופרסל ממשיכה להתנדנד: חבר הנהלה שביעי עוזב את רשת הקמעונאות מאז שאיציק אברכהן, המנכ"ל לשעבר, חזר לחברה בתפקיד היו"ר ומינה למנכ"ל את אורי וטרמן. רועי פרייבך, מנכ"ל החברות־הבנות של הקבוצה, הודיע אתמול על התפטרותו.
פרייבך הצטרף לשופרסל לפני כתשע שנים לנהל את תחום המכירות הסיטונאיות שופרסל עסקים, והפך אותו למנוע צמיחה מרכזי. לפני כשנה ושלושה חודשים ביצע וטרמן סבב מינויים במסגרתו מונה פרייבך לחבר הנהלה, האחראי על החברות־הבנות, ובהן אמיגה, גדרון וחברת הסטוק דן דיל. על שביעות רצונה של החברה מתפקודו של פרייבך ניתן ללמוד מהדברים שכתב וטרמן במכתב לעובדים: "רועי הקים את שופרסל עסקים, היה שותף להקמת פורמט קש אנד קרי והוביל לרכישתן של מספר חברות לצורך הכניסה לשוק המוסדי, אמיגה והמפיץ, והגיע להצלחות והישגים יוצאי דופן".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    יפה שעה קודם להוריד ת'שלטר על שופרסל
    זו רצכניה, לא צרכניה 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי הקפיטליסט החזירי איציק אברכהן הולך סוף סוף הביתה... הנהנתן המדושן לא בוחל לסחוט כספי הלקוחות המממנים אותך. ניחא אם השירות היה אנושי... מהגרועים ברשתות המזון!
    סגור
  • 10.
    פשיטת רגל אנושית
    אביטל 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איציק רוקן את שופרסל מכל הנכסים הכי יקרים שלה ואלו האנשים הוותיקים שבנו את שופרסל. אין פלא שהחברה בנפילה קשה ובדרך לשקיעה .
    סגור
  • 9.
    אחרי הסרטונים שרצו ברשת על מה הערבים עושים שם?? (ל"ת)
    מיה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    צ׳אוסקו עושה בהנהלה כרצונו (ל"ת)
    חן 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    שירות לקוחות גרוע שלא מטפל בתלונות (ל"ת)
    ניהול גרוע. שירות בי 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • לא אמינות ולא שירות! מהגרועות ברשתות המזון!!! (ל"ת)
    אברכהן, לך כבר הביתה 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ניקיון זאת המילה הנכונה
    זוי 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת הניקיון של איציק מנקה את שופרסל
    סגור
  • 5.
    שופרסל מעלים מחירים, יקרניםםםם
    פרינס 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא פלא שהסופרים שלהם די ריקים
    סגור
  • 4.
    הקללה שלי על שופרסל עובדת (ל"ת)
    ארנון 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    עכברים
    אבנר 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם יודעים שהספינה טובעת העכברים בורחים בשופרסלנזה יקח זמן אבל זה יקרה למה כמה פעמים שמענו העולם מחר לא יהיה אותו דבר ושראל של מחר זה לא ישראל של אתמול ורק שופרסל כבר שבעים שנה לפחות נשארת בשלה ולא משתנה
    סגור
  • 2.
    שהספינה טובעת....מה קורה?
    דודו 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העכברים בורחים
    סגור
  • 1.
    שימכרו בזול אז הלקוחות יחזרו... (ל"ת)
    תומר 12/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור