השוק

סולאיר עולה על הגל: זינוק של 28% בהכנסות, פעילות מואצת באירופה

דוחות חיוביים לחברה משקפים המשך עלייה בהכנסות ממכירת חשמל מפרויקטי החברה בישראל ובספרד. גם הרווח הגולמי של החברה שילש עצמו ביחס לתקופה המקבילה אשתקד והוא עומד על כ-6.2 מיליון שקל. המנכ"ל אלון שגב: "אנו מייחלים להחלמת הפצועים והשבת החטופים והנעדרים במהרה"
מערכת ice | 
אנרגיה ירוקה (צילום shutterstock)
סולאיר אנרגיות מתחדשות מדווחת על תוצאות הכספיות לרבעון השלישי: הכנסות החברה בתקופת הדוח הסתכמו בסך של כ-39.5 מיליון שקל ובסך של כ-15.5 מיליון שקל ברבעון השלישי, המשקפיים עלייה בשיעור של כ-28% וכ-20% ביחס לתקופות המקבילות אשתקד, בהתאמה. הגידול בהכנסות נובע בעיקרו מחיבור מערכות נוספות לרשת החשמל בישראל.
לצד העלייה בהכנסות ממכירת חשמל, חל שיפור בשורת הרווח הגולמי, אשר הסתכם בסך של כ-13.5 מיליון שקל בתקופת הדוח וסך של כ-6.2 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה לעומת רווח גולמי בסך של כ-4.9 מיליון שקל בתקופה של תשעה חודשים אשתקד וסך של כ-2.8 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. כמו כן, חל גידול משמעותי של כ-76% בשיעור הגולמי בנטרול פחת והפחתות לתקופה של 9 חודשים, שהסתכם לכ-28.6 מיליון שקל השנה, לעומת כ-16.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
גם בשורת הרווח התפעולי המגמה החיובית נשמרת, והחברה מדווחת על רבעון נוסף, שני ברציפות, של רווח תפעולי חיובי. הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בסך של כ-842 אלפי שקל לעומת הפסד בסך של כ-2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

"אני רוצה להביע את השתתפות החברה ועובדיה באבלן הכבד של משפחות הנרצחים והנופלים". אלון שגב מנכ"ל החברה (צילום: אורי יואלס)
אלון שגב, מנכ"ל החברה מסר כי: "ברבעון השלישי מיקדנו את מאמצינו בשלושה מישורים עיקריים, האצת תהליך ההקמה של פרויקטים בספרד, מימוש חלק מהפרויקטים באיטליה אותם אנו מייעדים למכירה בהיקף של כ-270 מגה-וואט, וקידום מעמדם הסטטוטורי והפיננסי של פרויקטים בצ'ילה. בנימה אישית, אני רוצה להביע את השתתפות החברה ועובדיה באבלן הכבד של משפחות הנרצחים והנופלים במלחמת חרבות ברזל. אנו מייחלים להחלמת הפצועים והשבת החטופים והנעדרים במהרה, שובם בשלום של חיילי צבא הגנה לישראל וזרועות הביטחון וכן לשיקומם של הנפגעים".
אנו שבעי רצון מהמשך ההתקדמות של החברה גם ברבעון הנוכחי, בייחוד לנוכח אירועי השנה החולפת שהחלו במלחמת רוסיה אוקראינה דרך המהפכה המשפטית ואירועי מלחמת חרבות ברזל, אירועים שהיתה להם השפעה ניכרת על הפעילות הכלכלית על המשק הישראלי. יחד עם זאת, לאור היותה של החברה בינלאומית והעובדה כי עיקר פעילותה מחוץ לישראל, נכון למועד זה השפעת המלחמה על ביצועיה של החברה אינה מהותית. ואני מעריך כי גם בעתיד השפעתה על החברה לא תהיה מהותית". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה