השוק

4 מיליון שקל בערב אחד: גיוס בזק למען נפגעי צה"ל בניו יורק

השחקנית הילה סעדה ולצדה כוכבים נוספים לקחו חלק בערב התרמה חגיגי של עמותת לב אחד. לפני כחודש וחצי קרנם של יוליה ויורי מילנר העניקה 5 מיליון דולר לקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית. הפדרציות ברחבי ארה"ב נרתמו כדי להפגין סולידריות כלפי ישראל: "חמאס היא סכנה לציוויליזציה"
מערכת ice | 
עלויות המלחמה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)


השחקנית הילה סעדה ולצדה שחקנים נוספים ביניהם סוול אריאל אור ועידו מוסרי נכחו בערב התרמה לנפגעי צה"ל של עמותת לב אחד בניו יורק. במסגרת הערב גויסו יותר מ-4 מיליון שקל למען נפגעי צה"ל במהלך המלחמה בעזה. לערב הגיעו כמה חיילים שלחמו ב-7 באוקטובר.

בתמונה, הילה מצולמת עם לוחם גולני ירדן חמו שלחם בהתקלות מחבלים שזרקו רימון לתוך הנמר הצה"לי. ירדן נפצע בקרב והרג כמה מחבלים, כל זה התאפשר לאחר שחברו מתן אברג'יל קפץ על הרימון ונהרג ובכך הציל את חבריו. במסגרת האירוע הילה לבשה כחול לבן והגיעה בבגד מיוחד של המעצב הישראלי דרור קונטנטו.

(צילום: Rebecca Howard)
לפני כחודש וחצי הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית קיבלה תרומה של 5 מיליון דולר מהקרן של יוליה ויורי מילנר - התרומה הגדולה ביותר שניתנה אי פעם מקרן פרטית. התרומה מאפשרת לסוכנות היהודית להעניק סיוע חירום מיידי ובהמשך, תמיכה שיקומית למאות המשפחות שנפגעו ממעשי הטרור הרצחניים של החמאס.



למעלה מ-50 פדרציות ברחבי ארצות הברית וקנדה אספו את הקהילות שלהן כדי להפגין תמיכה רחבה במדינת ישראל. "זהו רגע עבור הקהילות שלנו להתאחד מאחורי ישראל", אמר אריק פינגרהוט, נשיא ומנכ"ל הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה. "עלינו להסביר מדוע מתקפת הטרור הנוראה הזו של חמאס היא סכנה לציוויליזציה, ולא רק לעם היהודי. עלינו להסביר מדוע אין כאן שוויון מוסרי. ועלינו להסביר מדוע ישראל תצטרך להגיב כדי להגן על עצמה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה