השוק

סיפייה חתמה על סבב גיוס: ליאון רקנטי יהיה משקיע העוגן בסבב

סבב הגיוס הושלם במחיר הגבוה בכ-5% מהמחיר בשוק; ליאון רקנטי הזרים כמעט שליש מהגיוס והפך למשקיע העוגן בסבב הנוכחי; רקנטי קיבל אופציות למימוש במחיר הגבוה ב-25% מהמחיר בסבב הנוכחי
ניצן כהן | 
כלכלת ארה"ב (צילום shutterstock)
חברת האוטו-טק סיפיה וויז'ן שמפתחת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב שמיועדות לזיהוי הסחות דעת והפחתת הסיכון הכרוך בהן, חתמה על הסכמים מתלים לגיוס השקעה בהון ובחוב בהיקף מצטבר של עד כ-9 מיליון דולר אמריקאי (כ-33.5 מיליון שקלים) מקרן ההשקעות Davidson & W Technology Growth, מגוף בנקאי ישראל וכן מחברה פרטית בשליטתו המלאה של ליאון רקנאטי. 
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה ציין: "אנו מברכים על חתימת ההסכמים המשמעותיים הללו, במיוחד בתקופה זו. הסכמים אלו מהווים אות אמון בסיפיה מטעם משקיעים והם נועדו לתמוך ולחזק את מגמת הצמיחה המשמעותית שחווה החברה בתקופה האחרונה. מבנה הגיוס תוכנן על מנת למזער את שיעור הדילול של בעלי המניות אותם אנו רואים כשותפינו לדרך, זאת באמצעות שילוב אסטרטגי של מרכיב חוב לצד גיוס הוני״.
 
במסגרת ההסכם, צפוי ליאון רקנאטי להשקיע סך של עד  3 מיליון דולר אמריקאי (11.4 מיליון שקלים) באמצעות חברה שבשליטתו, לפי מחיר מניה של 60 אגורות, מחיר הגבוה בכ-4.9% ביחס למחיר מניה של 57.2 אגורות נכון לסגירת המסחר ביום רביעי, היום שקדם לדיווח. בנוסף, עבור כל 100 מניות נשוא ההשקעה יקבל רקנאטי 40 אופציות במחיר מימוש של 75 אגורות עם מועד פקיעה שיהיה לאחר 5 שנים ממועד הקצאתן.
בנוסף לכך, חתמה החברה על מזכר הבנות בלתי מחייב להשקעה בתצורת חוב מקרן ההשקעות Davidson & W Technology Growth, המנוהלת בידי מר ערן דיווידסון והינה צד קשור למר אלחנדרו ויינשטיין, משקיע קיים ודירקטור בחברה בהיקף של 3 מיליון דולר אמריקאי ובריבית בשיעור ה-SOFR בתוספת 8% למשך 3 שנים. תנאי מתלה להסכם עם Davidson & W Technology Growth הוא השלמת ההשקעה הצפויה בידי ליאון רקנאטי, או גיוס הוני אחר באותו היקף וכן גיוס בסכום של 3 מליון דולר נוספים מגוף בנקאי ישראלי.
הסכמים אלו באים על רקע הצמיחה המואצת עליה דיווחה סיפיה בחודשים האחרונים, כאשר מתחילת השנה הציגה החברה גידול של מעל ל-100% ביחס לסך כל זכיות הדגמים בכל שנות פעילותה.
כאמור, סיפיה היא חברת אוטו-טק מובילה המפתחת ומשווקת פתרונות מבוססות בינה מלאכותית (AI)  לניטור נהג ופנים הרכב (DMS/OMS), שנועדו ליצור חוויות נסיעה בטוחות יותר ומהנות יותר. מוצר הדגל של החברה,  Driver Sense מיועד ליצרניות רכב (OEM) ועושה שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית לצורך ניטור הנהג. כמו כן, לחברה מוצר ייעודי Cipia-FS10 לניטור נהג בציי רכב (רכבים מסחריים קיימים שכבר נמצאים בכביש, שוק זה נקרא לעיתים "Aftermarket").
הטכנולוגיה של החברה הבשילה והיא מוגנת בעשרות פטנטים. שוק ניטור פנים הרכב נהנה מרוח גבית הודות לרגולציה הולכת וגוברת בתחום ברחבי העולם, והחברה אף מייעצת לארגון ה- Euro NCAP. לחברה זכתה במכרזים להטמעת מוצר הדגל שלה ב-57 דגמי רכב (Design Wins) על גבי 14 פלטפורמות עם 9 יצרניות רכב שונות (OEMs) מארה״ב, אירופה וסין. חלק מדגמי הרכב שבהם זכתה החברה כבר נמצאים בייצור סידרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה