השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון צונחת, האחים עופר עולים על הגל

כוכבת הרשימה אמנם לגמרי בטוחה בפסגה, אולם השבוע היא רושמת הפסדים בסך 69 מיליון דולר. היזמים אייל ועידן עופר יציבים במקומות השני והשלישי, וצברו רווחים נאים בימים האחרונים. הצמד לבית בוכמן ממשיך לדשדש, ומה מצבו של רומן אברמוביץ'?
מערכת ice | 
מרים אדלסון ועידן עופר (צילום יונתן סינדל, סיון פרג')
במסגרת דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי "פורבס", פורסם כמדי שבוע גם דירוג עשירי ישראל. מרים אדלסון כוכבת הרשימה, מיטיבה לשמור על מקומה בפסגה בבטחה. עם זאת, אדלסון הפסידה במהלך השבוע 69 מיליון דולר, כשהיא ממוקמת במקום ה-43 בעולם. הונה מעורך כעת ב-32.9 מיליארד דולר. 
אייל עופר ממוקם במקום השני, ורושם השבוע רווח נאה של 40 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-19.7 מיליארד דולר, כשהוא במקום ה-90 ברשימת עשירי העולם. אחיו של אייל, עידן עופר, רושם אף הוא רווח מעט נמוך יותר של 36 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-13.8 מיליארד דולר כשהוא יציב במקום ה-126 העולמי.
המיליארדר הישראלי-רוסי רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי כשהונו נותר על 9 מיליארד דולר, לאחר הפסד קל של 0.24 מיליון דולר, כשהוא במקום ה-244 בעולם. את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שרשמו השבוע הפסדים של 11 מיליון דולר.
הונם של האחים בוכמן מוערך כעת ב-6.9 מיליארד דולר, כשהם במקום ה-367 ברשימה העולמית, האחים בוכמן ממוקמים מרחק נגיעה מהפילנתרופ יורי מילנר, שהונו מוערך ב-6.8 מיליארד דולר, לאחר שלא רשם רווחים או הפסדים השבוע, והוא ניצב בגאון במקום ה-383 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה