השוק

רפואה תחת אש: שיתוף הפעולה המרגש שיוכל להציל חיים

על רקע המלחמה בעזה, נובוהלת' חברה לעמותת "למען". חניכי ומהנדסי העמותה נרתמו ומעניקים שירותי מעבדה ותיקונים למכשירי הנשמה למונשמי בית של החברה. לי אורון, מנכ"לית החברה: "קבוצת נובולוג רואה חשיבות ראשונה במעלה בשמירה על רצף תפקודי מקצועי ואנושי"
מערכת ice | 
כניסה קרקעית לעזה (צילום דובר צהל)
מלחמת חרבות ברזל יצרה שיתוף פעולה מרגש של תרומה לקהילה בין בחרת NOVOHEALTH המספקת פתרונות רפואיים מתקדמים ומקיפים לטיפול בבית ובקהילה לבין עמותת "למען", המהווה מקור תעסוקה מתגמל לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים.
במסגרת שירותי מונשמי הבית שמעניקה חברת נובוהלת' מקבוצת שירותי הבריאות נובולוג, החברה מחויבת לבדיקה ותיקון של מכשירי ההנשמה ומכשירים רפואיים שתומכים בהנשמה ביתית. בימי שגרה המכשירים מטופלים בחברה על ידי מהנדסים וטכנאים המועסקים בה. עם פרוץ המלחמה, גויסו חלק גדול מהטכנאים והמהנדסים למילואים  ונוצר חשש לעיכוב בטיפול והחזרת המכשירים למטופלים.

נובוהלת' חברה לעמותת "למען" שעובדים בה עובדים עם צרכים מיוחדים, אשר בכישוריהם המקצועיים מצליחים לסייע ולתקן את המכשור הנדרש ולסייע באספקת המכשירים חזרה למונשמים ללא עיכובים.
לי אורון, מנהלת חטיבת הבריאות ומנכ"לית נובוהלת מקבוצת נובולוג: "קבוצת נובולוג ונובוהלת בפרט רואה חשיבות ראשונה במעלה בשמירה על רצף תפקודי מקצועי ואנושי כאחד בכל ימות השנה עבור מטופלינו ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו, יחד עם תרומה לקהילה. שיתופי פעולה מהסוג שאנו מקיימים עם העמותה הינם חשובים, במיוחד עכשיו ומאפיינים את המארג המקצועי והאנושי עליו אנו מקפידים בפעילות בכלל רבדי העשייה שלנו". 
 
עמותת "למען" נוסדה בשנת 2010 במרכז הגליל המערבי מתוך ייעוד להוות מקור תעסוקה מכבד לאוכלוסיית עם צרכים מיוחדים בסביבת מיקומה. מרכז התעסוקה הקולט, מעסיק, מכלכל ומתגמל מידי יום כ-70 משתקמים ושם את יהבו על שני ערוצים עיקריים מקבילים.
הראשון איסוף, קליטה, מיון, פירוק ומחזור של פסולת אלקטרונית על כל סוגיה עפ"י חוק ותחת פיקוח רציף של תאגיד המחזור "מאי" ובכפוף לדיווח יומיומי מבוקר. השני, הפעלת מעבדת אלקטרוניקה כמלכ"ר תחת כללי עבודה מקצועיים מחמירים ותוך קיום פעילויות מרכזיות.
 
חברת NOVOHEATH מקבוצת נובולוג מספקת פתרונות רפואיים מתקדמים ומקיפים לטיפול בבית ובקהילה, תוך שימוש בצוותים רפואיים, טכניים ובטכנולוגיות חדשניות. צוות ההנשמה הביתית של נובוהלת' (אחים בוגרי הכשרה בטיפול נמרץ, טכנאי הנשמה ורופאים מומחים), מלווה בהצלחה מספר רב של מטופלים מונשמים בכל הארץ, שהם ללא ספק המטופלים המורכבים ביותר שניתן להחזיק בבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה