השוק

רמי לוי חושף: כך המתחרים מנסים להפיל את הרשת שלנו

ברשת העלו תיעוד וטענו נגד סגן מנהל סניף של הרשת המתחרה: "נכנס למחסני רמי לוי במטרה למצוא עגבניות מטורקיה ללא הצלחה. לאחר מכן מעביר חומרים לתקשורת מבלי לבקש כל תגובה מרמי לוי. מירב קריסטל זו לא עיתונאות. אל תתנו יד להפצת פייק ניוז וללשון הרע. שנדע ימים טובים יותר"
כפיר אדר |  3
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
אחרי שפרסמנו ב-ice על עימות הענק בעולם הקמעונאות. פעם נוספת, כאשר רמי לוי נאלץ להסיר את הכפפות והעלה טענות קשות ביותר נגד רשת מתחרה - ויקטורי. סרטון, ושורה של תמונות הופצו באינסטגרם שעל פי טענת רמי לוי מדובר בסגן מנהל סניף של הרשת המתחרה שלכאורה ביצע פעולות לא ראויות כדי להפיץ לטענת רמי לוי פייק ניוז. כעת, כל הסרטונים והתיעודים נחשפים.
בסטורי נכתב: "אנחנו עדים לשיימינג והפצת שנאת חינם על ידי רשת מתחרה, דעו שמי שעומד מאחורי השיימינג היא רשת ויקטורי. במקום לעסוק בשירות הלקוחות, עסוקים בייצור פייק ניוז. בתמונות ניתן לראות את סגן מנהל סניף ויקטורי משיג גבול".

עוד נכתב בנוגע לתיעוד: "נכנס למחסני רמי לוי במטרה למצוא עגבניות מטורקיה ללא הצלחה. לאחר מכן מעביר חומרים לתקשורת מבלי לבקש כל תגובה מרמי לוי. מירב קריסטל זו לא עיתונאות. אל תתנו יד להפצת פייק ניוז וללשון הרע. שנדע ימים טובים יותר".
 
רק בפוסט אחר שעלה ביום שני בפייסבוק וגרר סערה גדולה, נטען כי רמי לוי ממשיך לייבא לטענתו סחורה מטורקיה ואף הגדיל והוסיף בפוסט בפייסבוק תמונה של משאית חונה באחד הסניפים, כעת הרשת מגיבה ומזהירה. ברשת הכחישו: "לקוחות יקרים, ביממה האחרונה רץ ברשת פייק ניוז עם התמונה הזו".
עוד הוסבר: "כפי שהרשת הצהירה, כל העגבניות ברשת רמי לוי הן תוצרת הארץ ואין אף עגבניה אחת מטורקיה. אל תתנו יד להפצת שקרים והכפשות. בתקווה לימים טובים ורגועים יותר", כמו כן הם הוסיפו את התמונה המדוברת ועליה כתבו בגדול "פייק ניוז".
 
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי הגיב לדברים: "גם בימים רגילים ובוודאי שבימי מלחמה בה המדינה נאבקת תדמיתית וכלכלית בזירות רבות, זכרו תמיד: מי שאין לו מה להסתיר, לא מפחד מאור השמש. אנחנו אוהבים וגאים בסגן מנהל הסניף על היוזמה הפרטית והחשיפה החשובה. רשת ויקטורי תמשיך להילחם יחד עם חקלאיי ישראל, במדפים ובחממות. במעשים ולא במילים כדי לחזק את חקלאי העוטף בפרט וישראל בכלל ולמכור בגאווה את התוצרת המקומית הטרייה והטובה ביותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רמי לוי צודק!
    אני 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המתחרים מקנאים בו...
    סגור
  • 2.
    איזה בכיין הרמי לוי הזה (ל"ת)
    אופיר 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רמי לוי מיליונר טייקון בכיין...אני לא לא מתקרב. (ל"ת)
    קונה ומוכר 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור