השוק

לשכת סוכני הביטוח תעניק לסוכניה הטבות באשראי חוץ בנקאי

לשכת סוכני הביטוח בעזרת "אפשורנס" וחברת הפינטק "ביזי" יוצאת בהטבה עבור סוכניה ומעניקה אפשרות לקבל קו אשראי חוץ בנקאי בתהליך מהיר של עד 24 שעות החל מסכומים של 50,000 שקלים ועד 500,000 שקלים

מערכת ice | 
אורון מכלוף (צילום ענבל מרמורי)
חברת "אפשורנס" בבעלות גדי בן חמו ויובל ארנון, בשיתוף חברת הפינטק "ביזי" ובשיתוף לשכת סוכני הביטוח בישראל בשיתוף הועדה לקשרי סוכנים בהובלתו של אורון מכלוף, מנכ"ל בית הסוכן "מטאור", המשמש כיו"ר הוועדה לקשרי סוכנים, הקימו מודל של הקמת קווי אשראי גמישים חוץ בנקאיים שכולל הטבה עבור סוכני הביטוח חברי הלשכה, ופיתוח מודל שיווקי אותו יוכלו סוכני הלשכה להטמיע במסגרת פעילותם עם לקוחותיהם בעלי העסקים.

החברה מעניקה לסוכניה הטבה מיוחדת המאפשרת קבלת קו אשראי חוץ בנקאי בתהליך מהיר של עד 24 שעות, דבר אשר לא מצריך שעבודים ובטחונות, החל מסכומים של 50,000 שקלים ועד 500,000 שקלים כולל אפשרות לפירעון מוקדם ללא עמלה. יתרונותיו של אותו קו אשראי חוץ בנקאי רבים; הוא אינו פוגע במסגרת האובליגו של הסוכן בבנק, עלותו זולה יותר מהגדלת מסגרת האשראי הבנקאית והקמתו לא כרוכה בעמלת הקצאה כנהוג בבנקים. יתר על כן, באפשרות כל סוכן להעמיד לעצמו קו אשראי חוץ בנקאי, אבל לצרוך ולהשתמש רק בחלקו ועל בסיס צרכים מהשטח, כך שניתן לתכנן את השימוש בקו האשראי החוץ בנקאי על בסיס התפתחויות כלכליות אותן הוא חווה בתקופה זו.  
יתרונות נוספים הן הריבית האפקטיבית ברוב המצבים אשר יותר זולה מהריבית בבנקים בכ- 45%-25% ומילוי המסגרת מחדש בגובה ההחזרים החודשיים לטובת הסוכן. שיתוף הפעולה של הלשכה עם "אפשורנס" וחברת הפינטק "ביזי" יוכל גם לסייע בפרויקט המסלקה הפיננסית, אשר גם אותו מוביל אורון מכלוף, כאשר קו אשראי חיצוני יכול להיות אחד הפתרונות ללקוח לאחר ניתוח תוצאות המסלקה הפיננסית, שיעבור ע"י סוכן חבר הלשכה. אורון מכלוף, יו"ר הוועדה לקשרי סוכנים: "קו האשראי שנפתח במיזם המשותף של 'אפשורנס', 'ביזי' ולשכת סוכני הביטוח הוא אמצעי יעיל לצלוח את המשבר הנוכחי, עם 'המסלקה הפיננסית', אותה אנו מקדמים נדע הרבה יותר על הלקוחות שלנו, ועכשיו גם נוכל להציע להם יותר פתרונות. בדיוק כך ננצח גם כלכלית את המלחמה הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה