השוק

שינוי מגמה: הדולר ממשיך לרדת ונסחר על 3.893

הדולר, ממשיך את במגמה הירידה הנוכחית שלו כשהוא עומד כעת על 3.893 שקל. במקביל, היורו שומר על יציבות יחסית ועומד על 4.183. מסתמן כי המצב הנוכחי בשוק המט"ח יביא עמו הורדת ריבית מצד בנק ישראל

מערכת ice | 
הדולר בירידה (צילום shutterstock)
לאחר פרסום דו"ח התעסוקה העגום בארה"ב ביום שיש האחרון, הדולר ממשיך לרדת ונכון להיום (שלישי), הוא עומד כעת על 3.893 שקלים. במקביל, היורו שומר על יציבות יחסית ונסחר בשוק הישראלי תמורת 4.183 שקל. 
בשווקים הבינלאומיים היורו נחלש ב-0.1% מול הדולר וצמד המטבעות נסחר ברמה של 1.071 דולר ליורו. אתמול וביום שישי, זינק המטבע הישראלי במקביל להיחלשות הדולר בעולם ולהמשך הדיווחים על תקיפות צה"ל ברצועת עזה במסגרת המלחמה בארגון החמאס.
כזכור, הירידה הנוכחית של הדולר שהחלה רק לאחרונה, קשורה קשר הדוק לדוח התעסוקה העגום שפורסם לאחרונה בארצות הברית על נתוני התעסוקה בחודש אוקטובר האחרון. הדו"ח, הציג עלייה מדאיגה בשיעורי האבטלה שעומדים כעת על 3.9% בחודש אוקטובר. כמו כן, נתוני התעסוקה העגומים מחלישים את הסיכוי שהבנק הפדרלי בארצות הברית יחליט להכריז על העלאת הריבית.
במקביל, מומחים בתחום טענו כי במידה והשינויים בשוק מט"ח ימשיכו בכיוון הנוכחי, אין ספק כי בנק ישראל ישקול בחיוב להכריז על הורדת הריבית ואף לכלול אותה בהחלטותיו הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה