השוק

נגידת בנק ישראל לשעבר נגד האוצר: "החלטה שערורייתית"

פרופ' קרנית פלוג יוצאת נגד התנהלות משרד האוצר, והשר העומד בראשותו, בעת המלחמה בעזה: "לא עצרו את הכספים הקואליציוניים ולא הודיעו על סגירת המשרדים המיותרים. אי אפשר להגדיל את ההוצאה בלי גבול"
מערכת ice |  2
קרנית פלוג (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
נגידת בנק ישראל בדימוס פרופ' קרנית פלוג מבקרת הבוקר את ההתנהלות הכלכלית של הממשלה ברקע המלחמה ובפרט את שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. "חוסר היכולת לעמוד בלחץ פוליטי - בעייתי לשר אוצר, ובעת הזאת במיוחד", אמרה הבוקר (שני) בריאיון לאפי טריגר בגל"צ.
משרד האוצר הכריז אתמול כי תקנות מס רכוש המעגנות פיצוי מלא בגין נזק עקיף, יחולו מעתה עד 40 קילומטרים מגבול עזה, ובמסגרת כך גם תושבי ב"ש ואשדוד יהיו זכאים לפיצוי. פרופ' פלוג ביקרה את ההחלטה ואמרה, "ההחלטה להוסיף את ב"ש ואשדוד לפיצוי המלא בלי בחינת הקריטריונים ובלי יכולת של גורמי המקצוע לבדוק את ההיתכנות והעלות - שערורייתית".

פרופ' פלוג התייחסה גם להחלטת שר האוצר סמוטריץ' שלא לבטל את הענקת הכספים הקואליציוניים, גם כשברקע מתחוללת מלחמה יקרה שלא ידוע מתי תיגמר. "הממשלה עדיין לא מתנהלת כאילו אנחנו עומדים בפני משבר מאוד גדול", אמרה פרופ' פלוג בגל"צ. "לא שינו בצורה דרמטית את סדרי העדיפויות, לא עצרו את הכספים הקואליציוניים ולא הודיעו על סגירת המשרדים המיותרים. אי אפשר להגדיל את ההוצאה בלי גבול".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד דמגוגית מיוחצנת ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    גמר המערכה- גמר לממשלה הזו. נ מ א ס ת ם
    חכם 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מיהו נבחר ציבור? כל חדל אישים שמתמצא באיסוף קולות ולשון ארוכה לדחוף לתחת של ביבי ושרה אין משילות אין תכנון יש כניעה לסקטורים אין אמינות
    סגור