השוק

חצי מיליארד דולר: גיוס ענק למען ישראל - מי עומד מאחוריו?

הפדרציות היהודיות בארצות הברית הצליחו לגייס עד כה 600 מיליון דולר. את הסיוע הם ממקדים בתושבי הדרום, חיילי צה"ל ומפוני הצפון. קרנו של יורי מילנר העניקה לסוכנות היהודית חמישה מיליון דולר, התרומה הגדולה ביותר שניתנה אי פעם מקרן פרטית
מערכת ice |  1
סיוע כלכלי (צילום shutterstock, פלאש 90/ אדי ישראל)
לא עוצרים: הפדרציות היהודיות בארצות הברית הודיעו היום (ראשון) על גיוס של 100 מיליון דולר נוספים לטובת ישראל. סך גיוסן של הפדרציות מאז תחילת המלחמה עומד כעת על 600 מיליון דולר. הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה ממקדות את גיוס הכסף מקרנות ופילנתרופים למען תושבי הדרום, חיילי צה"ל והמפונים מצפון הארץ.
בארגון מודיעים על השלמת גיוס של 100 מיליון דולר נוספים, שמעלים את סך הגיוס הכולל מתחילת המלחמה לסכום חסר התקדים של 600 מיליון דולר. לפני יותר משבועיים, קיבלה הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית קיבלה תרומה של מהקרן של יוליה ויורי מילנר - התרומה הגדולה ביותר שניתנה אי פעם מקרן פרטית.

התרומה אפשרה לסוכנות היהודית להעניק סיוע חירום מיידי ובהמשך, תמיכה שיקומית למאות המשפחות שנפגעו ממעשי הטרור הרצחניים של החמאס. "הנדיבות העצומה של ג'וליה ויורי מילנר, יחד עם תורמים רבים שמצטרפים אליהם, מבטיחה שהקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית תוכל לספק תמיכה חיונית לכל קורבנות המלחמה הזו", אמרה אמירה אהרונוביץ, מנכ"לית הסוכנות היהודית. "הסיוע של הקרן לנפגעי טרור יהיה כמו גלגל הצלה לניצולים ולבני משפחתם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשאלו בליכוד מי הם המיותרים
    ib 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הם לא כוהלת הם ציונים !!!!!!!
    סגור