השוק

מיזם בעזריאלי איילון: הקניון יארח בחינם דוכנים ממשקי הדרום

תומכים בעסקים מהעוטף: קניון עזריאלי אילון יארח חקלאים ממושבי עוטף עזה, באמצעות מיזם משותף עם הארגון היהודי-הומניטארי הגדול בעולם "הג'וינט"

מערכת ice | 
חקלאי (צילום אמיר יעקובי)
בסופ"ש הקרוב (היום חמישי ומחר שישי) - קניון עזריאלי אילון יארח דוכני מכירה ומיזמים מיוחדים של  חקלאים ממושבי עוטף עזה. בדוכנים יימכרו: פירות וירקות, פריטי עיצוב הבית ואופנה של עסקים קטנים שנאלצו לסגור בשל המלחמה.
בימים אלה שעסקים בדרום ובצפון קורסים בשל המלחמה, קניוני עזריאלי וארגון "הג'וינט" מספקים הזדמנות לעסקים קטנים אשר נפגעו או הושבתו בעקבות המלחמה מדרום הארץ ומצפונה, להמשיך לעבוד לצמוח ולהתפתח ומארחים אותם בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ.
בנוסף, מחר (שישי 2.11) בדליקטסן של רותי ומתי ברודו פותחים גם שוק חקלאים ויצרנים מהצפון והדרום. שוק הדליקטסן יפתח מחר ב-09:00 בבוקר בחנות המפעל הנהדרת שבבית פנורמה (דרך בן צבי 84), ויציע מגוון גדול של ירקות, פירות ומוצרי מזון משובחים משתי החזיתות שעל הגבול, כשכל ההכנסות הולכות לחקלאים וליצרנים.
על פי סקר הלמ"ס, רוב העסקים במדינה מדווחים על ירידה של למעלה מ-50% בהכנסותיהם בעת המלחמה. נשיא התאחדות הקבלנים ראול סרוגו התריע היום על צניחה של לפחות 85% באתרי הבנייה ומנכ"ל משרד החקלאות הזהיר היום כי "החקלאות בישראל נמצאת במשבר הגדול ביותר מאז קום המדינה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה