השוק

"חילוץ תחת אש": קבוצת שלמה השיבה לתושבי נחל עוז את רכביהם

קבוצת שלמה ממשיכה במבצע "חילוץ תחת אש" ומשיבה לתושבי נחל עוז את רכביהם.  מתחילת המבצע הושבו כ-100 רכבים פרטיים

מערכת ice | 
מכוניות Funky Cat של GWM Ora (צילום יח"צ)
לאחר שביום שלישי האחרון צוות חילוץ מיוחד של קבוצת שלמה ירד לכפר עזה וחילץ 35 כלי רכב פרטיים לתושבי הקיבוץ, הוחלט להמשיך במבצע "חילוץ תחת אש" ולחלץ רכבים נוספים. הבוקר יצאה משלחת כפולה בגדולה למבצע חילוץ נוסף עבור תושבי קיבוץ נחל עוז.
צוות המשימה יצא בהתנדבות מלאה ובתחושת שליחות וכלל 13 מוביליות (משאיות להובלת רכבים), 4 רכבי סיוע נוספים, צוות מכונאים, צוות חילוץ, נהגים וצוות לוגיסטי. כמו בפעם הקודמת, צוות מכונאים של הקבוצה בצעו בדיקות כשירות למען בטחון בעלי הרכבים בטרם העברתם אליהם, בנוסף כל תושב קיבל גם שובר שטיפה לרכב במתנה.
אילון הרוש מנכ"ל חטיבת השירות בקבוצת שלמה: "לאור הצורך הגובר החלטנו להמשיך את מבצע השבת הרכבים. לא ניתן להישאר אדישים לשמחה על פני תושבי הקיבוצים ששרדו את התופת ברגע ההשבה. כאשר פתחנו במבצע "חילוץ תחת אש" ידענו שקיים צורך אבל לא הבנו עד כמה".
עוד הוסיף הרוש: "תושבי העוטף זקוקים לרכביהם, ליכולת ההתניידות שלהם ואנחנו שמחים להיות אלה שמתנדבים להשיב להם אותה. החלטנו להמשיך את הפרויקט ולהכפיל את הכמות". 
בנוסף, כחלק מהרתמות למאמץ הלאומי בעת מלחמה חילק מטה הקבוצה מאות חבילות מזון וארוחות (כולל תרומה של מאות ארוחות מטעם הקבוצה) לכוחות הבטחון ולמשפחות כולל מארזי משחקים מיוחדים לילדי העוטף. דבר נוסף שעשתה קבוצת שלמה כחלק מהפגנת הסולידריות וכאות הזדהות,  עטפה את מטה החברה והיכל קבוצת שלמה מבחוץ ומבפנים בדגלי ישראל תחת הסיסמה  - "יחד ננצח!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה