השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר חושש מהמשך הירידות בשווקים

הארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר אומר ללקוחות ה'בית' שהשבוע שבר ה-S&P500 נקודת תמיכה קריטית וזה מעלה חשש שהמגמה השלילית בשווקים, שהחלה בחודש יולי האחרון - תימשך
ניצן כהן | 
בורסה (צילום shutterstock)
בסקירתו השבועית מציין האסטרטג הטכני של אופנהיימר את פריצתו כלפי מטה של ממוצע נע ל-200 יום במדד ה-S&P500, "סימן מדאיג המעלה חשש מהמשך מגמת החולשה שהחלה ביולי". יחד עם זאת, ארי ואלד מדגיש כי "עיקר החולשה בשוק המניות האמריקאי מתרכזת באפיקי השקעה דפנסיבים, שאינם מספקים כרגע ביטחון למשקיעים". בכך, ממשיך ואלד בהמלצתו על אפיקי מומנטום, במיוחד בסקטור הטכנולוגיה, וכן במגזר הבורסות בסקטור הפיננסי, כנגד זהירות מסקטור הבריאות ובמיוחד ממגזר הציוד הרפואי.
 "מדד ה-S&P500 המשיך גם בשבוע שעבר במגמת ירידה, ושבר את הרמה הקריטית של 4,240 נקודות, ממוצע נע ל-200 יום. ארי ואלד רואה את נקודת התמיכה הקרובה למדד על 4,050 נקודות, ומציין את הסנטימנט השלילי באופן קיצוני, עם שיעור מניות הנמצאות במגמה חיובית קרוב ל-20%, בדומה לרמת השפל של אוקטובר 2022". מצב "מכירת יתר" תומך, להערכתו של ואלד, בתרחיש התאוששות בשווקים.
בנוסף, מדגיש ארי ואלד כי עיקר החולשה בשוק המניות האמריקאי מגיעה מאפיקי השקעה דפנסיבים, על רקע מהלך העלייה בתשואת אג"ח ממשלתיות. לעומת זאת, מרווחי אשראי בשוק החוב הקונצרני, כולל מרווחי HY נותרים מצומצמים, סימן להיעדר לחצי מאקרו שתומך בגישה חיובית כלפי שוק המניות ואפיקי סיכון. בכך, ארי ואלד ממשיך לשמור על אופטימיות, בראיה ארוכת טווח, עם המלצה על אפיקי צמיחה בקרב החברות המובילות בארה"ב, והמלצה ספציפית על מדד הנאסד"ק כנגד זהירות ממדד Russell2000 של חברות קטנות, שממשיך להפגין ביצועי חסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה