השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון ממשיכה להרוויח בענק ושומרת על הפסגה

דירוג עשירי ישראל על פי מגזין "פורבס": מרים אדלסון שומרת על מקומה ב-40 האנשים העשירים בעולם עם הכנסות של 136 מיליון דולר. האחים אייל ועידן עופר במגמות מעורבות, אברמוביץ' נותר מאוזן ומה קורה עם האחים בוכמן?
מערכת ice | 
מרים אדלסון (צילום יונתן זינדל פלאש90)
דירוג עשירי ישראל על פי מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר מרים אדלסון ממשיכה לשמור בגאון על הפסגה, אחרי שהכניסה השבוע 143 מיליון דולר, והונה מוערך ב-32.2 מיליארד כשהיא במקום ה-30 בעולם.
על המקום השני השבוע ברשימת עשירי ישראל על פי מגזין פורבס שומר אייל עופר, שהכניס השבוע 23 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-18.1 מיליארד דולר והוא במקום ה-87 העולמי. מיד אחרי אייל ממוקם ברשימה אחיו, עידן עופר, שלעומתו רשם השבוע הפסדים של 35 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-13.7 מיליארד דולר כשהוא ממוקם במקום ה-123 בעולם.
האוליגרך הישראלי רוסי רומן אברמוביץ', הכניס השבוע לכיסו 300 אלף דולר והוא במקום הרביעי ברשימת עשירי ישראל עם הון מוערך ב-9 מיליארד דולר, כאשר הוא ממוקם במקום ה-218 בעולם.
מי שסוגרים את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בישראל השבוע על פי מגזין "פורבס" הם האחים איגוד ודימיטרי בוכמן, שהפסידו השבוע 15 מיליון דולר, כאשר הונם מוערך כעת ב-6.8 מיליארד דולר, כשהם במקום ה-347 העולמי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה