השוק

לשכת רואי החשבון לסמוטריץ': "בוא לפגישה עד שייצא עשן לבן"

לאור המחלוקות בין משרדי האוצר לכלכלה: נשיא לשכת רואי החשבון בישראל, רו"ח חן שרייבר, מציע להציג את מתווה רואי החשבון לאוצר "עד שייצא עשן לבן ותצא בשורה לעסקים ולכלל אזרחי ישראל"
מערכת ice | 
חן שרייבר (צילום ראובן קפוצינסקי)
בעקבות המחלוקת בוועדת הכספים של הכנסת בנושא מתווה הסיוע והפיצוי לעסקים בזמן מלחמת חרבות ברזל, בוועדת הכלכלה שהתכנסה הבוקר המשיכו לתקוף את תוכנית הסיוע שהציג האוצר.
ח"כ שלום דנינו (ליכוד) אמר הבוקר: "המתווה של האוצר לא מקובל עלינו. זה לא עניין של קואליציה ואופוזיציה, אין פה מענה לעסקים ולעצמאים". ח"כ אלי דלאל (ליכוד) אמר: "האוצר לא מבין שאנחנו במלחמה. לא חייבים לקבל כל מה שמשרד האוצר אומר. אנחנו לא חותמת גומי".

נשיא לשכת רואי החשבון בישראל, רו"ח חן שרייבר, פנה היום (ד') ללשכתו של שר האוצר, בבקשה להזמין את השר סמוטריץ' יחד עם צוותו, בכדי להציג להם מוצע ומתוקן שהוכן על ידי רואי חשבון בכירים בהנהגת הלשכה שהם מטובי המומחים בישראל, עד להגעה לנוסח מקובל ונכון לכלכלה ולמשק הישראלי.
"אני משוכנע שבפגישה משותפת בה נציג עבורך את המתווה המוצע ולא נסיימה 'עד שייצא עשן לבן' ותוכל להביא בשורה לעסקים ולכלל אזרחי ישראל", כתב שרייבר בפנייתו והוסיף: "אני מזכיר כי אנו – רואי החשבון, נמצאים בפרטים ויודעים היטב מה מצבן האמיתי של החברות ומה מצבו של המשק ועל כן אנו מביעים את דאגתנו העמוקה והחשש מקריסה גדולה בעת הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה