השוק

פורום העצמאיים בהסתדרות: "משרד האוצר מעוניין לשמור על הקופה הציבורית"

רמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים והפרילנסרים מטעם ההסתדרות נאם במהלך דיון שמתקיים הבוקר בועדת הכלכלה בכנסת והעביר מסר למשרד האוצר: "צריך לשנות דיסקט, הקיבעון המחשבתי של לשמור על הקופה הציבורית אינו מתאים לעת הזו"
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
רמי בז'ה יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות בדיון שמתקיים כעת בועדת הכלכלה:
"אנו פונים אליכם לחברי הכנסת להעביר 'נוהל לחיצה על כפתור' שכבר שנתיים אנו בהסתדרות ובפורום העצמאים מנסים להעביר. הינו חוסכים את כל הדיון המתקיים כעת אם היה נוהל מוסדר כי זה בדיוק עונה לפרמטרים שהציג שר הכלכלה: וודאות, מהירות ופשטות.
משרד האוצר צריך לשנות דיסקט כי הקיבעון המחשבתי שלו בלשמור על הקופה הציבורית אינו מתאים לעת הזו, לא מתאים לזמן מלחמה. העצמאים הלכו והתנדבו כבר מהרגע הראשון לסייע בכל מה שצריך אך כשצריך לדאוג לנו אין מענה. פתחו את תקציב המדינה ותזרימו תקציבים מידית. זה עניין של חמצן וטיפול נמרץ.
יש להפסיק עם ההתחשבנויות עם העצמאים והעסקים הקטנים. אלו צריכים להחזיק גם את העסק וגם את הבית. תנו אפשרות להגן על עצמנו."

כזכור אמש האשימו פורום העצמאיים והפרילנסרים בהסתדרות את הממשלה ובעיקר את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על כך שהם לא נותנים מענה לאלפי עצמאיים שנפגעו בעקבות המלחמה ולא ממש יודעים מה לעשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה