השוק

תשלום המסים ל-3 החודשים הקרובים יבוטל? "אין יכולת לשלם"

מנכ"ל איגוד המסעדות הישראלי, שי ברמן הסביר כי לא מדובר בחרם, אלא בשל המציאות שנוצרה: "מאז שבת השבעה באוקטובר תעשיית המסעדות בישראל מושבתת כמעט לחלוטין. למעשה, מסעדני ישראל בגדלות נפש מעוררת הערצה, פתחו את מטבחיהם בהתנדבות מלאה, לטובת בישול ושליחת מנות לחיילינו בחזית ולמפוני העורף"
מערכת ice |  2
רשות המסים (צילום פלאש 90, shutterstock)
בעוד המסעדנים ובעלי העסקים תורמים את חלקם ההתנדבותי בסיוע לחיילים ותושבי עוטף עזה, אמש (שבת) הם הודיעו כי יחדלו לשלם מיסים החל ב-15 בחודש, כאשר נשלח מכתב למ"מ הביטוח לאומי ירונה שלום.
מנכ"ל איגוד המסעדות הישראלי, שי ברמן הסביר כי לא מדובר בחרם, אלא בשל המציאות שנוצרה: "מאז שבת השבעה באוקטובר תעשיית המסעדות בישראל מושבתת כמעט לחלוטין. למעשה, מסעדני ישראל בגדלות נפש מעוררת הערצה, פתחו את מטבחיהם בהתנדבות מלאה, לטובת בישול ושליחת מנות לחיילינו בחזית ולמפוני העורף. סגירת הפעילות העסקית מביאה גם לעצירת תזרים המזומנים. בהיעדר החלטת ממשלה על תוכנית סיוע לעסקים, אין למסעדות יכולת לשלם כעת מיסים לרשויות השונות".

כמו כן הוסבר על ידי המסעדנים: "נדהמנו לקבל את הודעתכם מה-10 בחודש כי תשלומי הביטוח הלאומי יידחו בשלב זה אך ורק לעסקים שמצויים בטווח של 40 קילומטר מגבול עזה", נאמר בפנייה של איגוד המסעדות. "הודעה זו מנותקת מהמציאות הביטחונית החמורה השוררת בכל רחבי הארץ".
כעת הם דורשים לבטל את החיוב הקרוב ולהביא לדחיית תשלומים גורפת לשלושה חודשים, כאשר העתקים נשלחו גם אל שר העבודה יואב בן צור, לשר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת, למנכ"ל משרד הכלכלה, אמנון מרחב, ולמ"מ מנהלת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, נעמי היימן-רייש, על פי YNET.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך לבטל מס הכנסה מעמ וביטוח לאומי גורף לעסקים מרכז
    אני 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוצפה של הכנסת מקבלים שכר כרגיל ואנחנו סובלים ועוד תורמים ממה שאין לנו ממינוס בבנקים ומחובות !!!
    סגור
  • 1.
    לבטל תשלום מס לאחיות ושוטרים. לפחות לתקופת המלחמה (ל"ת)
    מממ 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור