השוק

קהילת ההון סיכון למען ישראל: "שותפה לקהילת החדשנות הגלובלית"

מרבית הקרנות תומכות במאבק נגד החמאס. במכתב עליו חתמו כ-200 מהן הן מגנות את "הטרור הברברי" וקראו להילחם בארגונים שמאיימים על קיום העם היהודי. ג'נרל קטליסט תורמת 250 אלף דולר למאמצים הומניטריים. לייטספיד תורמת 750 אלף דולר - וזאת רק ההתחלה
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום מיכאל גלעדי/פלאש 90)
על רקע מלחמת חרבות ברזל, ענקיות הון הסיכון הבין-לאומיות המובילות מפרסמות לאורך השבוע הודעות תמיכה בישראל לאחר מתקפת הפתע של חמאס ביום שבת. גילויי התמיכה הנלהבים בישראל ושאט הנפש והזעזוע מחמאס פורסמו בחשבונות הטוויטר והלינקדאין של הקרנות.
כ-200 קרנות חתמו על מכתב תמיכה משותף בו הן מגנות את "הטרור הברברי" של חמאס. "דה מרקר" מדווח כי עם הקרנות הזרות המוכרות שחתמו על המכתב נמנות קרן בסמר, אייבקס, בלאמברג קפיטל, דינמיק לופ, GGV קפיטל, אינסייט פרטנרס, קרן החדשנות של סוני ועוד.

במכתב המשותף נכתב: "אנחנו מכירים בזכות ישראל להגן על עצמה נגד חמאס ושאר ארגוני טרור שמאיימים על עצם קיום מדינת ישראל והעם היהודי. ישראל היא שותפה ותיקה של קהילת החדשנות הגלובלית, ומעודדת פריצות דרך טכנולוגיות וחדשנות. התרומה של האומה לעולם במונחי טכנולוגיה, מחקר ויזמות היא יקרה מפז, ואנחנו מחזיקים בכבוד רב למחויבות היציבה שלה לקדמה". 
 
קרן אינסייט פרטנרס, אחת המשקיעות הבולטות בהייטק הישראלי שמנהלת כ-90 מיליארד דולר, הודיעה כי תתרום מיליון דולר לעמותות המתמקדות במאמצים הומניטריים, ותשווה תרומה נוספת של עד מיליון דולר נוספים שתגיע מהקהילה. קרנות אחרות פירסמו הודעות תמיכה בישראל, וחלקן תרמו לעמותות ישראליות. ראשונת התומכות הייתה קרן ג'נרל קטליסט מקליפורניה, שמנהלת 33 מיליארד דולר, שהודיעה על תרומה של 250 אלף דולר למאמצים הומניטריים. 
 
לייטספיד, קרן אמריקאית שמנהלת 19 מיליארד דולר וגם לה פעילות נרחבת בישראל, הודיעה ששותפיה התחייבו לתרום 750 אלף דולר לארגוני סיוע בישראל, וסכום זה צפוי להמשיך לעלות. יורי מילנר הודיע כי יתרום 2.5 מיליון דולר למגן דוד אדום, באמצעות קרן הפילנתרופיה שלו Breakthrough Foundation.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה