השוק

הכלכלה הגרמנית משתקמת: זה הקשר לפסטיבל הבירה הגדול בעולם

למרות היחלשות הכלכלה הגרמנית, פסטיבל "אוקטוברפסט" השנתי מוכיח כי לגרמנים יש אמון בכלכלה שלהם. התפוסה בפסטיבל הייתה מלאה עד אפס מקום למרות העלייה במחירים: כ-14.40 אירו לליטר בירה
מערכת ice |  1
ויינשטפן באוקטוברפסט (צילום יחצ)
ההצלחה של פסטיבל הבירה השנתי "אוקטוברפסט", מוכיח כי למרות ההאטה המשמעותית בכלכלת גרמניה, הגרמנים מצביעים ברגליים ומוכנים לשלם מחיר לא זול של כ-14.40 אירו לליטר בירה. נתון זה מוכיח את האמונה שיש לגרמנים בכלכלה שלהם, שנחשבת לגדולה באירופה.
כריסטיאן סואינג, מנכ"ל הבנק הגרמני הגדול - בנק דויטשה, נאם לאחרונה בכנס בנקאי והזהיר מפני המצב הכלכלי במדינה. במהלך נאומו טען סואינג כי הבעיות המבניות-כלכליות שלה, יהפכו אותה בסופו של דבר למדינה החלשה ביותר באירופה מבחינה כלכלית.
סואינג אמר: "אנחנו לא האדם החולה של אירופה, אבל יש לנו חולשות שמעכבות את הכלכלה שלנו ושמונעות מימוש של הפוטנציאל הגדול שלה. אנחנו נהפוך לאדם החולה של אירופה אם לא נתמודד עם הבעיות המבניות הללו. אסור לנו להשלות את עצמינו. אנחנו בפיגור אחרי המתחרים הבינלאומיים שלנו".
ובכל זאת, נראה כי פסטיבל האוקטוברפסט הוא הוכחה לתחילת ההשתקמות של הכלכלה הגרמנית - מחירי האנרגיה במדינה התחילו להתמתן, כוח הרכישה של הגרמנים נמצא בעלייה והשכר עלה לכלל העובדים הגרמנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגרמנים ימכרו את האישה עבור בירה
    לילי 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבירה עבור הגרמנים זה מצרך בסיסי , יותר מלחם ואוכל .
    סגור