השוק

צחי אבו בדרך לעסקה מפתיעה: במגעים לרכוש קבוצת כדורגל ישראלית

קבוצת הכדורגל מכבי עירוני אשדוד צפויה לעבור לידיים פרטיות של איש העסקים צחי אבו. במידה שהעסקה תצא לפועל, הקבוצה תעבור מידי אנשי העמותה אל צחי אבו שמעוניין לקנות את כל השליטה על הקבוצה
מערכת ice | 
צחי אבו (צילום יחצ, freepik, shutterstock)
איש העסקים צחי אבו מעוניין להקים קבוצת רכישה שהוא יעמוד בראשה על מנת שתרכוש את מלוא האחוזים על קבוצת מכבי עירוני אשדוד מליגה א' דרום. במידה ומהלך זה יצא לפועל, עירוני אשדוד תחדל מלהיות קבוצת אוהדים, כך לפי פרסום באתר דאבל פס.
העמותה של עירוני אשדוד לא הצליחה לצמוח, לכן העסקה המדוברת תצטרך להגיע לאישור חברי העמותה בישיבה מיוחדת. חברי העמותה של עירוני אשדוד מעוניינים לוודא לפני קיום העסקה שלג'קי בן זקן אין קשר לעסקה הזו. למרות זאת, ג'קי בן זקן וצחי אבו תועדו סועדים ביחד במסעדה באשדוד, תיעוד שהצליח להרים גבות אצל חברי העמותה.
כרגע מועדון מכבי עירוני אשדוד מכחיש את הדיווחים לפיהם הקבוצה צפויה לעבור לידיים פרטיות. למרות ההכחשה, לחברי העמותה נשלחה הודעה על אסיפה כללית שתתקיים ב-12 באוקטובר ובה נרשם כי צפויה להיערך הצבעה על העברת זכויות הניהול של הקבוצה, מעמותת האוהדים לאדם פרטי.
יו"ר הקבוצה שי אבו (שהוא גם נותן חסות ראשי לקבוצה) הוא אחיו של צחי אבו. שי אבו מעניק חסות של כ-500 אלף שקל לאתר החדשות המקומי "אשדודי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה