השוק

חברת בריינסוויי בשת"פ עם הצבא האמריקאי: זה המהלך המרגש

בריינסווי מרחיבה את הגישה של המשרתים בצבא ארה"ב ל-Deep TMS, ומעמיקה את ההתקשרות עם חברת Katie’s Way Plus

מערכת ice | 
הדר לוי, מנכ"ל בריינסווי (צילום יח"צ)
בריינסוויי מודיעה היום כי שותפתה הוותיקה, Katie’s Way Plus, חברה המספקת שירותים מקיפים בתחום בריאות הנפש המותאמים לצורכיהם המיוחדים של אנשי צבא סדיר, ותיקים ובני משפחותיהם, הזמינה 10 מערכות Deep TMS נוספות, מהלך אשר יותר ממכפיל את ההיצע הקיים שלה.
"זו הוכחה נוספת להתמקדות האסטרטגית המחודשת שלנו בלקוחות ארגוניים גדולים ברחבי ארה"ב”, מסר אריק הירט, סמנכ"ל המכירות של בריינסוויי ארה"ב. "שיתוף הפעולה האסטרטגי בין בריינסוויי ו-Katie's Way Plus נועד להשפיע באופן מהותי על הטיפול בבעיות בריאות הנפש הקריטיות והייחודיות שעימן מתמודדים אנשי צבא, באמצעות מתן טיפול ברמה העולמית לאלה ששירתו את ארצם וכעת נזקקים לפתרונות מתקדמים כדי להתמודד עם מצבים מיוחדים".
"אנו שמחים לתמוך ב-Katie’s Way Plus ע"י מתן טיפול מיוחד למשרתים בצבא ארה"ב, ותיקים ומשפחותיהם", אמר הדר לוי, מנכ"ל בריינסוויי. "טכנולוגיית Deep TMS המתקדמת של בריינסוויי הוכיחה יעילות קלינית ראויה לציון בטיפול בדיכאון וחרדה, ואנו בטוחים כי הרחבה זו תביא תקווה וריפוי למשרתים רבים בצבא האמריקאי".
"Katie’s Way Plus הוקמה לזכרה של בתי, קייטי, שהפסידה באופן טרגי במערכה אל מול הדיכאון", סיפר ג'ף מתיס, מייסד Katie’s Way Plus. "חרתנו על דגלנו להבטיח שאף משפחה אחרת לא תסבול כאב שכזה. המערכות הנוספות במסגרת ההסכם עם חברת בריינסווי תאפשרנה לנו להרחיב את ההיצע שלנו, לתת תקווה ובסופו של דבר - להציל חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה