השוק

קרפור תעלה מחירים אחרי החגים? המנכ"ל חושף את התכניות

אורי קילשטיין הסביר בראיון: "החנויות האלה מוכרות המון בכלל והמון למ"ר רבוע, אולי השניים בענף. מי שחשב שאפשר להשיק 70 סניפים ולהרוויח מהיום הראשון, צריך לחשוב עוד פעם. האימפקט שלנו גדול והערכה שלי שלא יהיו עוד עליות מחירים, אין סיבה"
מערכת ice |  2
אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור ישראל (צילום ענבל מרמרי, shutterstock)
מנכ"ל רשת קרפור אורי קילשטיין התארח לראיון ל'משחקי הכיס' בכאן 11 וסיפר על העובדה שהרשת אמורה הייתה להיות הבטחה גדולה בשוק הקמעונאות, אך בינתיים ההפסדים גדולים, המחירים ממשיכים לעלות והצרכנים לא תמיד מעדיפים את המותג הפרטי.
קילשטיין פתח ואמר: "אני לא בטוח שלא השפענו, צריך להסתכל על העובדה שהשקנו 70 סניפים ואנחנו הרשת השנייה בגודלה בישראל, צריך להסתכל על כמות הלקוחות שמגיעים והחנויות עובדות. יש 1300 מוצרי קרפור שהבאנו ומה זה עושה בשוק".
 
המחירים שלא יורדים והמותג הפרטי שלא באמת משפיע כמו היצרניות הגדולות: "היום הספק הכי גדול ברשת הוא קרפור, אין מתחרות, הוא הולך לגדול ואני מבקש לשים לב במדפים שיש מותגים מקבילים שאנחנו מביאים, צריך להסתכל מה קרה בכל האיזורים שקרפור מרקט והיפר נכנסו ומה עשו המתחרים. ההפסדים? החנויות האלה מוכרות המון בכלל והמון למ"ר רבוע, אולי השניים בענף. מי שחשב שאפשר להשיק 70 סניפים ולהרוויח מהיום הראשון, צריך לחשוב עוד פעם. האימפקט שלנו גדול והערכה שלי שלא יהיו עוד עליות מחירים, אין סיבה".

על כניסה של רשתות זרות נוספות: "בשנים הקרובות, כמו בכל התחומים, נראה רשתות בינלאומיות שנכנסות לצד קרפור, מקווה שנהיה הכי גדולים ואני מאמין שיהיו עוד. השוק הישראלי גדול וגדל, נראה פה עוד רשתות כי אין ברירה. הסרת חסמי הייבוא? היינו מאוד מעורבים בחוקים האלה שמה שטוב לאירופה טוב לישראל. שוחחנו עם המשרדים ואנחנו לפני פריצת דרך אמיתית, לא רק בהשוואת הרגולציה, אלא בתהליכי הרישום בישראל".
האם הוא מתחרט על משהו? "כל החציון הראשון היה המותג קרפור רק כמה שבועות פעיל, אנחנו מתקדמים, מרגישים שיצא לנו דבר מדהים, גם אני וגם עובדי החברה, זה רק איך ממשיכים? שירגישו בכל מקום שיש אלטרנטיבה אחרת, אנחנו מציעים 1300 מוצרים מצרפת וכמה מחקים אותו, סימן שיש פה משהו טוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרבה רעש אכזבה גדולה (ל"ת)
    יוסי 09/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד מותג חרטא, סתם זיון מוח
    עוד מותג חרטא 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרטא
    סגור