השוק

מחזיקים במנייה של קיסטון? אתם עומדים להרוויח לא מעט

קיסטון מודיעה על החלוקה כחלק ממדיניות החלוקה הרבעונית עליה הכריזה בתחילת  שנת 2023; הקרן תאמץ מדיניות חלוקה רבעונית קבועה ותגדיל את הדיבידנד ל-15 מיליון שקל. החלוקה הנוכחית היא הרביעית במהלך 2023 והיא תעמיד את סך הדיבידנד שיחולק בשנת 2023 על 45 מיליון שקל
מערכת ice | 
נבות בר מנכל קיסטון (צילום דודי מוסקוביץ)
קיסטון, בניהולו של נבות בר, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות, מודיעה על העלאת סכום הדיבידנד הרבעוני מ-10 מיליון שקל שחולקו בכל אחד משלושת הרבעונים הקודמים ל-15 מיליון שקל ברבעון הנוכחי. כמו כן מודיעה הקרן על אימוץ מדיניות חלוקת דיבידנד רבעונית קבועה בכל אחד מהחודשים – ינואר, אפריל, יולי ואוקטובר. 
ההחלטה על הגדלת הדיבידנד ברבעון הנוכחי התקבלה על בסיס התוצאות החזקות של הקרן ברבעון השני ובמחצית הראשונה לשנה. במחצית הראשונה רשמה קיסטון רווח נקי של 204 מיליון שקל, תזרים מפעילות שוטפת של 174 מיליון שקל ותשואה של כ- 16% על ההון (לפני מס) ב-12 החודשים האחרונים. יחד עם החלוקה הנוכחית, החלוקה השנתית משקפת תשואת דיבידנד של 5.2% על שווי השוק.

החלוקה הנוכחית תעמיד את סך הדיבידנד שחילקה הקרן בשנת 2023 על כ-45 מיליון ש"ח ואת הסכום הכולל שחילקה מאז הקמתה על כ-85 מיליון ש"ח. בין בעלי המניות המרכזיים של קיסטון ניתן למנות את אלטשולר שחם המחזיקה בכ-18.94% מהון המניות של הקרן, המייסדים שמחזיקים באופן ישיר בכ-15.84% ממניות הקרן, מנורה מבטחים שמחזיקה בכ-9.92% ממניות הקרן, קרנות השתלמות המורים שמחזיקים בקרוב ל-7% ממניות הקרן וכלל ביטוח שמחזיקה בכ-6.89% ממניות הקרן. שווי ההשקעות המצטבר של קיסטון עומד על סך של כ-2.7 מיליארד שקל; הון עצמי של כ-1.65 מיליארד שקל והתשואה התזרימית על הנכסים כ- 10% (12 חודשים אחרונים). 
נבות בר, מנכ"ל קיסטון, מסר: "ההכנסות התזרימיות החזקות שהפורטפוליו של קיסטון מייצר באופן עקבי מאפשרות לנו לחלק דיבידנד באופן קבוע, להצהיר על מדיניות של חלוקת דיבידנד גם ברבעונים הבאים ולהגדיל ברבעון הנוכחי את חלוקת הדיבידנד, זאת לצד פרעון חובות, הקטנת מינוף וביצוע השקעות המשך."
קיסטון הינה חברה ישראלית להשקעה בתשתיות שהוקמה ב- 2019.  תחומי ההשקעה של קיסטון כוללים עד כה תחנות כוח קונבנציונאליות, תחנות כוח מבוססות רוח ושמש, מתקן התפלת מים , תפעול ותחזוקת כבישים , מכירת חשמל באמצעות עמדות טעינה לרכבים חשמליים בספרד, מיזם להקמת מערכת סיבים אופטיים , תחבורה ציבורית אוטובוסים ותפעול רכבות קלות. מייסדי קיסטון הם היזמים רוני בירם (המכהן כיו"ר הדירקטוריון), ד"ר נבות בר (המכהן כמנכ"ל ודירקטור) וד"ר גיל דויטש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה