השוק
רשת הסופרמרקטים עוברת מיתוג מחדש: זה היעד הבא שלה
רגע לפני תקופת החגים, קבוצת סאלח דבאח ובניו השיקה את המיתוג החדש בהרמת כוסית חגיגית בהשתתפות בכירי המשק הישראלי, ביניהם יו״ר דירקטוריון תנובה, מנכ״ל קבוצת אסם - נסטלה, מנכ״לית קוקה קולה, מנכ״ל מקס, בעלי שסטוביץ, בעלי ליימן שליסל ועוד רבים
רגע לפני תקופת החגים, קבוצת סאלח דבאח ובניו הצליחה להושיב את בכירי המשק הישראלי במקום אחד וקיימה אמש (ראשון) אירוע הרמת כוסית חגיגת, לרגל השקת המיתוג החדש של הרשת ועל רקע המגעים המתקדמים להתרחבות בחו״ל ופתיחת סניפים של הרשת מעבר לים.
האירוע, שנערך במרכז המסחרי Dabbah Mall, התקיים בהובלת בכירי המשפחה, ובראשם סאלח דבאח מנכ״ל הרשת. בין האורחים שהגיעו: חיים גבריאל יו״ר דירקטוריון תנובה, אבי בן אסייג מנכ״ל אסם, יוני שסטוביץ בעלי קבוצת שסטוביץ, אלי זוגלובק בעלי חברת זוגלובק, מוני ליימן מבעלי ליימן שליסל רון פאינרו מנכ״ל קבוצת Max, ענבל הרסון מנכ״לית מערך המכירות והסחר בקוקה קולה, ערן דולב מנכ״ל סוגת, מתן ספרן הנספח הכלכלי של ישראל בטורקיה ועוד רבים.
האירוע התקיים על רקע השקת המיתוג החדש, שמלווה במגעים המתקיימים בין הנהלת הרשת, ובין גורמים בינלאומיים באירופה ובמדינות המפרץ איתן ישראל חתמה על הסכמי שלום כמו איחוד האמירויות, בחריין ונוספות. במסגרתם הרשת תצא לשוק הבינלאומי ותקים מספר סניפים כחלק מתכנית הצמיחה של סאלח דבאח ובניו.
בקבוצת סאלח דבאח ובניו, מעניינים לנצל את היתרון הגדול שיש לרשת בתחום הבשר פה בישראל, ועל בסיס הניסיון והכוח הרב שיש לקבוצה בנושא הבשר, להתפתח למקומות נוספים בעולם ולהביא את הסטנדרט הגבוה של הרשת גם לקהל בינלאומי. בנוסף, יציאה לחו״ל תפתח לדבאח את האופצייה לייבא עשרות ואף מאות מוצרים לישראל ובכך להילחם לדבריה ביוקר המחייה בישראל.
סאלח דבאח, מנכ״ל הרשת, נשא דברים באירוע: "ביום מרגש זה, עלינו לזכור את ראשיתו של העסק שלנו, שהוקם ע״י סבי, סאלח דבאח, שעל שמו אני קרוי. סבא שלי התחיל מכלום, וב - 10 אצבעות, יחד עם תושיה ואומץ רב, בנה משפחה ואימפריה לתפארת, שמהווה נדבך חשוב מתעשיית המזון והקמעונאות ברחבי ישראל. הרשת שלנו, שקיימת מעל ל30 שנה, עברה תהפוכות ושינויים רבים, וכעת צועדת אל העתיד, אל העולם הגדול".
עוד ב-
עוד אמר: "בימים אלו, אנו זוכים להבעת אמון משמעותית מכיוונים רבים, גם בשוק המקומי בו אנו פועלים במסירות רבה וממשיכים לשפר את חווית הקנייה, אנו נמצאים על סף סגירת הסכם ראשון אי פעם של הקמת סניף שלנו מחוץ לגבולות ישראל, והמיתוג החדש נולד על רקע הרצון והאמונה שלנו כי אנחנו יכולים להתרחב גם מעבר לים ולהפיץ את הבשורה הצרכנית שלנו ברחבי העולם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.כל מה שעשו זה להעלות את המחיראבי 09/2023/11הגב לתגובה זו1 0תודה נקנה בעיראקי נסתדר אל תחפשו אותנוסגור