השוק

אלקטרה נדל"ן במימוש מוצלח: היכן תמכור נכס ב-58 מיליון דולר?

חברת אלקטרה נדל"ן מעדכנת היום על מימוש מוצלח של נכס בארה"ב על ידי קרן מקבצי הדיור השנייה שבניהול החברה. הקרן השנייה, עם שותף מוגבל מארה"ב, חתמו על הסכם למכירת זכויותיה במקבץ דיור בעיר אירווינג שבמדינת טקסס, תמורת כ-58 מיליון דולר
מערכת ice | 
אמיר יניב (צילום אלדד רפאלי, pixabay)
חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו ובניהולו של אמיר יניב, מעדכנת היום על מימוש מוצלח של נכס בארה"ב על ידי קרן מקבצי הדיור השנייה שבניהול החברה. הקרן השנייה, עם שותף מוגבל מארה"ב, חתמו על הסכם למכירת זכויותיה במקבץ דיור בעיר אירווינג שבמדינת טקסס, תמורת כ-58 מיליון דולר (ברמת 100%).
הנכס הנמכר מכיל 256 יחידות דיור, ומנוהל על ידי החברה כשותף כללי. הנכס נרכש על ידי הקרן באפריל 2019 תמורת כ-39.5 מיליון דולר. מרכיב ההון העצמי שהושקע בנכס בעת רכישתו עמד על כ-15.4 מיליון דולר, ותזרים המזומנים החופשי המצטבר שהוא יניב לקרן יסתכם בכ-34 מיליון דולר (כולל כ-4.8 מיליון דולר שחילק הנכס במהלך שנות אחזקתו).
חלקה של החברה עצמה בהון שהושקע בנכס, כשותף מוגבל בקרן, עמד על כ-400 אלף דולר, והתזרים החופשי שינבע לה, מעבר לחלוקות שכבר בוצעו במהלך התקופה, מסתכם בכ-1.7 מיליון דולר – כלומר מכפיל של למעלה מ-4 על ההון שהושקע בעסקה על ידה.
קרן מקבצי הדיור השנייה של אלקטרה נדל"ן גייסה את הונה ממשקיעים במהלך השנים 2018-2019. כיום פועלת אלקטרה נדל"ן לגיוס הון עבור הקרן הרביעית שהיא מנהלת בתחום של מקבצי הדיור, ובחודש שעבר היא דיווחה על גיוס של כ-120 מיליון דולר נוספים לקרן זו, מגופי השקעות ופנסיה בין-לאומיים, כך שלאחר גיוס זה מגיע היקף הגיוס הכולל של הקרן לכ-1.02 מיליארד דולר, ובכך היא חצתה את היעד של מיליארד דולר שהוצב לקרן זו.
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, מסר: "העסקה הנוכחית הינה דוגמא נוספת להצלחת מודל ניהול הקרנות, המהווה את לב ליבה של פעילותנו העסקית. התשואה בעסקה זו מלמדת על חוסנו של שוק מקבצי הדיור בארה"ב ועל תשואות היתר שהוא מייצר לגופי ההשקעה המקצועיים הפועלים בו. מנגנון דמי ההצלחה, המוטמע כחלק מהמודל העסקי שלנו, מאפשר לאלקטרה נדל"ן ליהנות הן מהשקעתה הישירה בקרן והן מחלקה בתשואת היתר בעת מימוש הנכסים, כך שבמקרה הנוכחי רשמה החברה במהלך שנות ההחזקה בנכס, מכפיל הון של פי 4 ויותר על השקעתה. אנו ממשיכים לפעול לאיתור הזדמנויות השקעה הנוצרות בתקופה הנוכחית עבור קרנות ההשקעה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה