השוק

עסקת ענק בתעשיית הסייבר: ארמטיק הישראלית נרכשה ב-265 מיליון דולר

גאווה ישראלית: חברת ארמטיק הישראלית, תתמזג עם חברת הסייבר האמריקאית טנאבל, במסגרת עסקה בשווי של 265 מיליון דולר 
מערכת ice |  2
מייסדי ארמטיק. מימין סיון קריגסמן, אריק גומנובסקי, מיכאל דולינסקי ושי מורג (צילום בן יצחקי)
מנכ"ל ארמטיק, שי מורג פרסם אתמול (חמישי) שחברת הסייבר האמריקאית טנאבל  רכשה את החברה בעסקת ענק שהוערכה ב-265 מיליון דולר. לפי ההודעה שפרסמה טנאבל, היא תשלם במסגרת העסקה 240 מיליון דולר במזומן ועוד 25 מיליון דולר במניות. מעבר ל-265 מיליון הדולר הקצתה הרוכשת מניות בשווי עשרות מיליוני דולרים לצורכי שימור העובדים. בעקבות ההקצאה שווי העסקה יגיע לכ-300 מיליון דולר.
בפוסט שהעלה בחשבון הלינקדאין שלו כתב מורג, שארבע שנים אחרי שהקים את החברה עם שלושת חבריו, היא תאחד כוחות עם טאנבל. "אין גבול למה שאנחנו יכולים להשיג יחד", כתב מורג בפוסט.
עד כה החברה הישראלית גייסה כ-100 מיליון דולר. כמו כן, החברה פיתחה פתרון למניעת דליפות מידע והגנה על סביבות ענן דוגמת AWS, Microsoft Azure ו–Google Cloud, ועיקר התחרות שלה הוא מול חברות דוגמת וויז ואורקה.
"תהיה לנו הזדמנות להעביר יכולות אבטחת ענן נוספות מובילות שוק לידיהם של עשרות אלפי לקוחות", אמר עמית יורן, יו"ר ומנכ"ל טנאבל, "יחד, נוכל לספק תצוגה הוליסטית של משטח ההתקפה המודרני ולעזור לארגונים להפחית את החשיפה והסיכון, תוך שימוש בזהות כבסיס חיוני".
כזכור, חברת ארמטיק נוסדה ב-2019 על ידי ארבעת היזמים: שי מורג המנכ"ל, סיון קריגסמן סמנכ"לית מוצר, מיכאל דולינסקי  סמנכ"ל טכנולוגיות ואריק גומנובסקי - סמנכ"ל העסקים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש בושה. מכרו לנו סיפור שאף אחד לא ישקיע בישראל..קורע (ל"ת)
    דודי א 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אוי יו יויי (ל"ת)
    אבי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור