השוק

מנכ"ל הראל ביטוח מוותר על 1.4 מיליון שקל משכרו: זו הסיבה

מנכ"ל הראל ביטוח, ניר כהן, החליט לוותר על 1.4 מיליון שקל משכרו שאמור היה להרוויח ב-4 השנים הקרובות, זאת כדי להמיר את הסכום הזה לאופציות, מתוך אמונה שמחיר המניה של החברה יזנק בתקופה זו
מערכת ice | 
ניר כהן, מנכל הראל ביטוח בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים (צילום טל שחר, Magma Images)
מנכ"ל הראל ביטוח, ניר כהן, החליט לוותר על 1.4 מיליון שקל משכרו, זאת כדי להמיר את הסכום הזה לאופציות. למעשה, מדובר ב-1.4 מיליון שקל שכהן אמור היה להרוויח ב-4 השנים הקרובות, וכעת הוא כאמור ימיר אותו לאופציות שיתפרסו על פני 4 שנים ב-3 מנות. כך פורסם אמש (רביעי) ב"כלכליסט".
הוויתור על השכר מגיע ככל הנראה מתוך אמונה שמחיר המניה של הראל ביטוח יזנק בתקופת זמן זו, מעל לשכר של 1.4 מיליון שקל אותו אמור היה להרוויח. הראל נסחרת כיום על פי שווי של כ-6 מיליארד שקל.
כזכור, לפני כשבוע הראל ביטוח ופיננסים סיכמה חציון עם רווח כולל של כ-126 מיליון שקל, ההפסד הכולל של החברה בחציון עומד על כ-93 מיליון שקל. בנתוני הרבעון השני הראל מציגה נתונים מעורבים עם רווח שמסתכם בכ-93 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-436 מיליון שקל. הרווח ברבעון השני הושפע ברובו משיפור חיתומי בתחומי הפעילות השונים בסביבת תשואה ריאלית אפסית.
בגזרת ביטוחי הבריאות של החברה, הרווח הכולל לפני מס בביטוח בריאות הסתכם בכ-35 מיליון שקל, לעומת הפסד כולל לפני מס של כ-201 מיליון שקל ברבעון המקביל של שנת 2022. הרווח ברבעון השני של שנת 2023 הושפע משיפור בתשואות שהושגו בשוק ההון, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וכן משיפור חיתומי בפוליסות קבוצתיות ובכיסוי תרופות עקב כניסת תרופות לסל הבריאות.
ברבעון השני של שנת 2023, הרווח הכולל לפני מס במגזר שוק ההון והשירותים הפיננסים הסתכם בכ-23 מיליון שקל, לעומת רווח כולל לפני מס של כ-18 מיליון שקל ברבעון המקביל של שנת 2022, גידול של כ-28%.
במחצית הראשונה של שנת 2023, הרווח הכולל לפני מס במגזר שוק ההון והשירותים הפיננסים הסתכם בכ-37 מיליון שקל, לעומת רווח כולל לפני מס של כ-30 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-23%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה